Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@10:22:38 GMT

دزد عنکبوتی در کرمان دستگیر شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۲۵۱۳

دزد عنکبوتی در کرمان دستگیر شد +عکس

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار رضا بنی اسدی فر رئیس پلیس استان کرمان گفت: از چندی قبل ماموران پلیس با شکایت های مشابه ای روبرو شدند که سارق یا سارقانی اقدام به سرقت  خانه شهروندان کرمانی کرده اند. موضوع مهم در این سرقت ها که ماموران تحقیقات خود را در این باره متمرکز کردند، سرقت ازخانه ها در طبقات بالایی ساختمان ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی ادامه داد: سارق یا سارقان بدون تخریب در اصلی وارد خانه می شدند و اقدام به سرقت اموال با ارزش مانند پول نقد و طلا می کردند.

 

بنی اسدی فر افزود :با افزایش سرقت ها، تیم ویژه ماموران موفق شد رد یک سارق حرفه ای را در این سرقت ها کشف و او را سرانجام دستگیر کند.

 

سارق جوان پس از انتقال به پلیس اگاهی با اعتراف به سرقت از 30 خانه در کرمان، در بازجویی ها مدعی شد از روی دیوار چند طبقه بالا رفته و وارد ساختمان ها شده و تنهایی سرقت می کردم.

 

 

رکنا

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد

حیدر احمدیوسفی گفت: ۴ روز گذشته برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت اتومبیل ۴۰۵ در شهرستان همجوار بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با جدیت تمام اقدامات اطلاعاتی و همچنین گشت زنی هدفمند خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی خودروی مورد نظر را مشاهده و ضمن توقیف آن، یک سارق را دستگیر کردند.

یوسفی به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقت خودرو، اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل فرمان و پدال، سامانه GPS و سایر وسایل بازدارنده مجهز و در صورت مواجهه با موارد مشکوک یا وقوع هرگونه سرقت، مراتب را به پلیس گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند