Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان، گفت: ۷۰ در صد واجدان شرایط و اصحاب رسانه استان گلستان امروز در این انتخابات شرکت کردند. ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره اعلام نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان اظهار داشت: در این دوره از مجموع نزدیک به 200 نفر اعضای ثبت‌نام ‌شده تعداد 115 نفر مورد تأئید نهایی قرار گرفتند و 15 نفر نامزد عضویت در هیئت مدیره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به 7 نفر اعضای انتخاب شده هیئت مدیره خانه مطبوعات استان که حائز بیش‌ترین آرا شدند، افزود: از میان مدیران مسئول آقایان  هادی علمدار از پایگاه خبری گلستان ما و موسی جرجانی از هفته‌نامه اقتصاد گلستان، از خبرنگاران عبدالجواد عموزاد خلیلی از پایگاه خبری گلستان ما،حمیدرضا محمدیاری از هفته‌نامه بازار کسب و کار و سمیه مرادقلی از هفته‌نامه سرزمین جم، از نماینده نشریات سراسریعلی‌اصغر سلیمانی از نشریه پیام زمان، از نماینده خبرگزاری‌ها وحید عرب احمدی از خبرگزاری تسنیم و نیز حمید الوند از خبرگزاری تسنیم و زهرا احمدی از هفته‌نامه گلستان فردا به عنوان بازرسان خانه مطبوعات انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: امید است همه منتخبان هیئت مدیره خانه مطبوعات استان که حائز اکثریت آرا شده و اعتماد شرکت‌کنندگان در انتخابات را جلب کرده‌اند، در راستای پیگیری امور صنفی و رسانه‌ای و استفاده معقول، مشروع و منطقی از بسترها، ظرفیت‌های حمایتی، هدایتی و نظارتی موجود برای امرخطیرتوسعه رسانه‌ای استان، در چهارچوب قوانین و مقررات جاریه گام برداشته و بتوانند خدمات مؤثری را ارائه دهند.

وی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند گذشته حامی خانه مطبوعات بوده و در راستای عمل به رسالت‌های خطیر آن از هرگونه حمایتی در چهارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی‌اش به منظور تحقق اهداف این تشکل مدنی دریغ نخواهد کرد.

انتخابات خانه مطبوعات استان گلستان به صورت کاملاً الکترونیکی امروز 30 بهمن‌ماه برگزار شد.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی خطیر دیروز از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست این باشگاه موقتا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

با این حال احمد شهریاری مدیرعامل پیشین تیم صبا باتری و عضو اسبق هیئت مدیره استقلال که در حال حاضر نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه محسوب می‌شود، شانس اول مدیرعاملی آبی‌ها خواهد بود، مگر آنکه خود بخواهد به عنوان رئیس هیئت مدیره در این باشگاه به کار خود ادامه بدهد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت هیات مدیره و مالکان جدیدباشگاه استقلال چه تصمیم در این خصوص خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229255 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • هیئت منصفه دادگاه مطبوعات مدیرمسئول رویداد۲۴ را مجرم دانست
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند