Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:فرماندار آران و بیدگل گفت: سردار مدافع حرم مصطفی زاهدی بیدگلی، انقلابی بودن را به معنای واقعی تفسیر و تعبیر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مراسمات پاسدار رشید اسلام،شهید مدافع حرم مصطفی زاهدی بیدگلی با حضور فرماندار آران و بیدگل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، دادستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان  و بسیجیان در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالفضل معینی نژاد،فرماندار آران و بیدگل در این نشست با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،شهادت جانباز شهید مدافع حرم مصطفی زاهدی را به مردم ولایی شهرستان و بیت شهید پرور زاهدی تبریک و تسلیت گفت و توفیق ادامه راه شهدا  را از خداوند مسالت کرد.

وی شهید زاهدی را شخصیتی برجسته در ایثارگری ذکر کرد و افزود:این شهید والامقام  در دفاع از انقلاب و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانانه دفاع و انقلابی بودن را به معنای واقعی تفسیر  و تعبیر کرد.

فرماندار آران و بیدگل با تاکید بر برگزاری مراسم باشکوه و در شأن و مقام این شهید والامقام اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی و ارگانهای شهرستان باید در بزرگداشت این شهید سرافراز تلاش کنند.

معینی نژاد همچنین از شهرداران خواست تا با تبلیغات محیطی در سطح شهرستان و اطلاع رسانی لازم  در برگزاری مراسم باشکوه  این شهید عزیز اقدام کنند.

پیام تسلیت فرماندار آران و بیدگل

همچنین ابوالفضل معینی نژاد، فرماندار آران و بیدگل در پیامی شهادت پاسدار رشید اسلام، جانباز شهید مدافع حرم،مصطفی زاهدی را به مردم ولایتمدار و شهید پرور آران و بیدگل و خانواده ی معزز و شهیدپرور این شهید سرافراز ، تبریک و تسلیت گفت.

 متن پیام به این شرح است:
بسم رب الشهداء والصدیقین
 شهادت، تجلی حیات دوباره و دیگر باره مردانی است که عشق را در الهی‌ترین طبق اخلاص و فراتر از همه تصورات زمینی با دیدگان عشق به قرب الهی و پرواز آسمانی می سرایند و می خوانند.

ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است.

خبر شهادت پاسدار رشید اسلام، شهید مصطفی زاهدی  فرزندی دیگر از دیار شهیدان آران و بیدگل در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت

امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمد و در جبهه دفاع از حریم ولایت و نبرد با یزیدیان تکفیری، به تبار عاشورائیان پیوست.

شهید مصطفی زاهدی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس که با جهاد خستگی ناپذیر در جبهه حق علیه باطل حماسه آفرید؛ این بار نیز عاشقانه، مخلصانه و شجاعانه در دفاع از حریم حضرت زینب سلام علیها با بذل جان خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و ولایتمداری را رقم زد و به آرزوی دیرینه خود که همانا فیض شهادت بود نایل آمد و به همرزمان شهیدش و دو برادر ایثارگر خودپیوست.

اینجانب شهادت سردار پر افتخار سپاه اسلام، شهید مصطفی زاهدی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام عظمای ولایت، خانواده معزز و شهیدپرورشان و همرزمان آن شهید و عموم مردم شهید پرور و شریف دارالشهدای آران و بیدگل تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهیدگرانقدر هم نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

پاسدار شهید مصطفی زاهدی بیدگلی از رزمندگان پرافتخار دفاع مقدس ، در عملیات پاکسازی گروهک تروریستی داعش در سوریه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و به همرزمان شهیدش پیوست و هنوز پیکر مطهر ایشان به ایران انتقال نیافته است.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)

پایگاه خبری جماران، حضرت امام خمینی (س) در پیامی در خصوص ویژگی های شهید مطهری (ره) فرمودند: «اینجانب به اسلام و اولیای عظیم‌ الشأن آن و به ملت اسلام و خصوص ملت مبارز ایران ضایعۀ أسف‌ انگیز شهید بزرگوار و متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام مرحوم آقای حاج شیخ مرتضی مطهری ـ قدس سره ـ را تسلیت و تبریک عرض می‌ کنم. تسلیت در شهادت شخصیتی که عمر شریف و ارزندۀ خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد و با کجروی ها و انحرافات مبارزۀ سرسختانه کرد، تسلیت در شهادت مردی که در اسلام‌شناسی و فنون مختلفۀ اسلام و قرآن کریم کم‌ نظیر بود. من فرزند بسیار عزیزی را از دست دادم و در سوگ او نشستم که از شخصیتهایی بود که حاصل عمرم محسوب می‌ شد. در اسلام عزیز با شهادت این فرزند برومند و عالِم جاودان ثُلمه‌ای وارد شد که هیچ چیز جایگزین آن نیست. و تبریک در داشتن این شخصیتهای فداکار که در زندگی و پس از آن با جلوۀ خود نورافشانی کرده و می‌ کنند....» 

صحیفه امام، جلد ۷، صفحات ۱۷۸

طرح: محمود عارفی قوچانی

 

دیگر خبرها

  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل