Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:00:48 GMT

چالش های غیرمنتظره مسی مقابل چلسی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۲۷۱۹

چالش های غیرمنتظره مسی مقابل چلسی

شاید تصور اینکه تیمی در دنیا وجود دارد که پس از 8 بار قرار گرفتن مقابل مسی، هیچ گلی از او دریافت نکرده و تنها یک شکست نیز در کارنامه اش ثبت شده باشد، غیرممکن به نظر برسد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در استمفورد بریج، چلسی میزبان بارسا از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است.

جدالی که در سال های گذشته یادآور خاطراتی جذاب برای فوتبال دوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی برای لیونل مسی حساسیت های مضاعفی نیز دارد چرا که او از آخرین مصافش با چلسی خاطره خوشی ندارد.

فوق ستاره آرژانتینی تاکنون 8 بار برابر چلسی به میدان رفته، گلی نزده و بارسا نیز فقط یک بار پیروز شده است.

 

 

 

 

اولین بار سال 2006 بود که مسی در استمفورد بریج به مصاف چلسی رفت و بارسا 1-2 به پیروزی رسید. همان بازی معروف که دل هورنو اخراج شد و مورینیو در نشست خبری پس از مسابقه، داوری را زیر سئوال برد. در بازی برگشت در نوکمپ، دو تیم 1-1 مساوی کردند و بارسا راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد.

در بازی برگشت مسی با مصدومیتی سنگین مواجه شد که او را از ادامه فصل محروم کرد. بارسا بدون مسی به فینال رسید و قهرمان شد.

 

چند ماه بعد و در فصل 07-2006، بارسا و چلسی این بار در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. بازی رفت را چلسی با گل دروگبا برد و در بازی برگشت هم دو تیم 2-2 مساوی شدند. مسی در بازی برگشت یک کارت زرد هم دریافت کرد.

 

سال 2009 بارسا و چلسی در نیمه نهایی به مصاف هم رفتند. بازی رفت در نوکمپ بدون گل مساوی شد و بازی برگشت که بسیار هم از حیث داوری جنجالی شد، بارسا با کسب یک تساوی 1-1 راهی فینال شد. گل بارسا را اینیستا در دقیقه 90 به ثمر رساند.

 

 

 

 

سال 2012 بار دیگر دو تیم در نیمه نهایی مقابل هم به میدان رفتند. بازی رفت در لندن با برتری یک گله چلسی به اتمام رسید و در بازی برگشت که مسی یک پنالتی هم از دست داد، آبی ها با تساوی 2-2 موفق به صعود به فینال شدند.

 

آمار مسی برابر چلسی به این شرح است: 8 بازی، یک برد، دو باخت و 5 تساوی. بدون گل زده و دو کارت زرد.

 

مسی همچنین تاکنون موفق نشده دروازه تیبو کورتوا را باز کند و گلر بلژیکی چلسی نیز فردا سوژه مناسبی برای درخشش مسی خواهد بود. نابغه آرژانتینی در همین فصل بالاخره توانست بر طلسم گل نزدن به بوفون غلبه کند و حال باید دید فردا طلسم چلسی و کورتوا را نیز باطل خواهد کرد یا خیر.

 

چلسی لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم

ترکیب تیم پرسپولیس برای تقابل با آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد.

به گزارش مشرق، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود

اوسمار ویرا برای این بازی تیمش را با این ترکیب به میدان می‌رفستد: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدابنده لو، مهدی ترابی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد