Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست کارگروه مسکن مهر آبادان اظهار کرد:با توجه به اعتباراتی که از محل تملک دارایی و توسعه متوازن به مسکن مهر در آبادان اختصاص داده شد، باز هم تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در این شهر نیمه کاره یا بدون تکلیف مانده اند.
وی افزود: با توجه به سیاست دولت مبنی بر پایان یافتن ساخت مسکن مهر در سال 97، بانک های عامل و مدیران تعاونی ها باید چاره اندیشی کنند تا واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه آبادان گفت:با توجه به شرایط جوی در خوزستان عمر مفید ساختمان ها بیش از 20 سال نیست، در صورتی که پس از گذشت 12 سال از آغاز ساخت مسکن مهر در آبادان متقاضیان با مشکل روبه رو شده اند.
وی افزود:آبادان سومین شهرستان در خوزستان است که بیشترین متقاضی مسکن مهر را دارد ولی به دلیل مشکلات حقوقی، نقدینگی بانک های عامل و مشکل بین تعاونی ها و پیمانکاران ، ادامه ساخت مسکن مهر در این شهر کند پیش می رود.
وی تعداد واحدهای مسکن مهر در آبادان را 6 هزار واحد عنوان کرد و گفت:از این تعداد، 2 هزار و 200واحد مجوز پایان کار دریافت کرده اند و 2 هزار واحد نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و دیگر واحدها نیز به 50 درصد پیشرفت فیزیکی نرسیده اند.
فرماندار ویژه آبادان افزود: شهرداری آبادان قرارداد 72 میلیارد ریال برای ارایه خدمات تفریحی و تجاری با تعاونی های مسکن مهر منعقد کرده و پیشرفت فیزیکی زیرساخت های آب، برق و فاضلاب در مسکن مهر حدود 80 در صد رشد داشته است.
وی گفت: شرایط استفاده برای ارگان های نظامی، دانشگاه ها، سازمان منطقه منطقه آزاد اروند و سایر دستگاه هایی که قصد خرید به صورت تجمیعی را دارند فراهم است و این ارگان ها و سازمان ها با شرایط حقوقی می توانند درخواست خرید کنند.
وی ادامه داد:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تعهدی داده که 25 هکتار از محل تعاونی ها تا ایستگاه مارد و گیت ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند در جاده آبادان اهواز فضای سبز تبدیل شود و با ایجاد زیرساخت هایی مانند کلانتری، مدارس، مراکز تجاری و تفریحی شرایط برای سکونت در مسکن مهر مهیا کند.
طرح مسکن مهر آبادان در نزدیکی کوی فرهنگیان خارج از شهر احداث شد و متقاضیان نیز به امید خانه دار شدن، برای دریافت تسهیلات و تشکیل تعاونی ها اقدام کردند.
به گزارش ایرنا مسکن مهر طرحی بود در دولت نهم برای خانه‌دار کردن قشرهای کم درآمد که طبق آن دولت با واگذاری قطعه زمین رایگان سعی داشت خانه‌سازی را تشویق کند.
7104/7165/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی مالداران عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحدها فعال و ارائه خدمات دارند.

وی افزود: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران با بیان اینکه بازار خلیل آباد فعال و پر جوش است، گفت: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم افزود: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

وی نیز از فعالیت ۱۵۰ واحد صنفی در اجرای طرح ارائه خدمات به مردم در طرح دولت سیزدهم در خصوص کالا برگ‌ها دارد.

کد خبر 6088151

دیگر خبرها

  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان