Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عباس زنده گل تپه روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران در بازرسی از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و در بازرسی از آن این تعداد مواد محترقه را کشف و توقیف کردند.
وی گفت: متهمان دستگیر شده در این ارتباط نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ گل تپه با اشاره به اینکه اجرای طرح مبارزه با فروش و توزیع مواد محترقه به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با تهیه و توزیع مواد محترقه زمینه بی نظمی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان را فراهم سازند، بر اساس قانون برخورد خواهد کرد.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد پیرامون نگهداری و توزیع مواد محترقه، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
شهرستان چاراویماق با 31 هزار نفر‌ جمعیت در 150کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی دستگیر شد

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در قالب سرمایه گذاری مالی، سبدگردانی و پرداخت سودی مازاد بر نرخ بانک، اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد این شخص با به بهانه سرمایه گذاری مالی در شهرستان های پلدشت، خوی، ماکو و ارومیه اقدام به کلاهبرداری ۳۰۰ نفر از شهروندان کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: متهم در یکی از استان های همجوار با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

سردار جهانبخش با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در زمان سرمایه گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر و هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • اسباب کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • محدودیت ها و ممنوعیت های تردد جاده ای کرمانشاه در طرح نوروزی ۱۴۰۳
  • کشف بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در بندرانزلی
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی دستگیر شد
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)
  • پایان راه سارقان کارت عابر بانک
  • پزشک قلابی در شهر ری به دام افتاد