Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه سهیلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نسبت به اهمیت وقف در امور ورزشی رایزنی شد و انتظار ما این است که خیران در وقف زمین یا مسکن برای تامین خوابگاه ورزشکاران نابینا نیز توجه کنند.
وی بیان کرد: سنت حسنه وقف اقدامی ارزشمند است که توسط خیران انجام می شود و چه بهتر که این اقدام در حوزه ورزش به ویژه ورزشکاران خاص نیز انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هم اکنون بزرگترین دغدغه ورزش نابینایان و کم بینایان همدان نبود خوابگاه است و به همین دلیل در میزبانی ها و برگزاری اردوهای مهم با مشکل مواجه هستیم.
سهیلی اضافه کرد: ورزش نابینایان و کم بینایان همدان از جایگاه ارزنده ای در سطوح ملی و بین المللی برخوردار است و در رشته های مختلف حایز مقام های ارزنده شده ایم.
وی به ضرورت روی آوردن واقفان به نیت های جدید وقف تاکید کرد و گفت: همدان دارای واقفان خیر اندیش پرتعدادی است که بواسطه درکی که از جامعه دارند، انتظار داریم در حوزه ورزش نیز کمک رسان باشند.
سهیلی گفت: هم اکنون یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته زیر پوشش هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان همدان هستند.
وی افزود: با تامین خوابگاه ورزشکاران نابینا و کم بینا می توانیم میزبانی ها و اردوهای مختلف را داشته باشیم و این مهم بدون تردید در افزایش تعداد ملی پوشان همدانی و درخشش در رقابت های بین المللی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
همدان یکی از استان های برتر در ورزش های مختلف نابینایان و کم بینایان کشور است.

** دعوت از گلبالیست های همدانی به اردوی جهانی
رئیس هیات نابینایان و کم بینایان همدان در ادامه گفت: 2 گلبالیست همدانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند.
سهیلی افزود: نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال مردان کشور از عصر امروز به میزبانی مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.
وی بیان کرد: میلاد سوری و مصطفی نصیری از همدان در این اردو حضور می یابند و محمدکرم کولیوند از همدان به عنوان مربی در این اردو شرکت می کند.
سهیلی یادآور شد: این اردو به منظور حضور در رقابت های جهانی 2018 سوئد برگزار می شود.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)



منبع:پیج raywebsys

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ساخت خودرو های لوکس BMW توسط ربات (فیلم) چگونگی تمیز کردن شیشه عینک با فناوری جدید (فیلم) جزئیات حیرت انگیز از ساخت مسجد سه‌بعدی در عربستان توسط بن سلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • صعود مناطق نفت خیز جنوب به لیگ برتر گلبال کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود