Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:32:12 GMT

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به کاهش شدید دید افقی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۴۳۱۰

هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به کاهش شدید دید افقی

بوشهر-ایرنا-مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از شامگاه امشب تا فردا (روز سه شنبه)نسبت به افزایش حجم گرد و غبار و در پی آن کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا در نیمه شمالی استان هشدار داده می شود.

نادر شفیع خدایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا توصیه می شود در مناطق یاد شده بیماران، کودکان و سالمندان از قرار گرفتن در هوای غبارآلود و آلوده خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با ورود امواج ناپایدار در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان بوشهر بارش خفیف و پراکنده باران گزارش شد.
شفیع خدایی اظهارداشت: همچنین با کاهش ابر و تغییر جهت باد از جنوبی به شمالی، دمای هوا در نیمه شمالی استان به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت.
وی گفت: در حالی که سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر شرایط ملایمی دارد اما سواحل جنوبی استان به سبب وزش باد شدید شمال غربی، مواج و متلاطم است.
شفیع خدایی یادآورشد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری در نیمه شمالی در برخی ساعات همراه با گرد و غبار واحتمال کاهش دید و فردا با احتمال مه صبحگاهی، در نیمه جنوبی همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در مناطق جنوبی استان به 18 تا 42 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی افزود: برای 24 ساعت آینده ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی 30 تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 180 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 210 سانتیمتر نیز می رسد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 05:26 بامداد، مد اول 47: 11 دقیقه، جزر دوم دریا ساعت 17:29 و مد دوم ساعت 23:24 دقیقه خواهد بود.
7212/ 6045

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمدعلی کاووسی گفت: ۴۰ تیم امداد و نجات هلال احمر شامل ۲۰۰ نفر در پی هشدار‌های هواشناسی برای بارش‌های رگباری از شب گذشته در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: تمامی تجهیزات و ناوگان خودرویی هلال احمر آماده خدمات رسانی به حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارندگی و سیلاب است.

کاووسی گفت: در بارندگی‌هایی که از ابتدای هفته جاری، استان را متاثر کرد نیز امدادگران هلال احمر به ۳۹ نفر حادثه دیده ناشی از سیل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان و زیرکوه امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مردم باید فاصله با حریم رودخانه‌ها را حفظ کنند گفت: برخی منازل روستایی استان در بارندگی‌های اوایل هفته دچار آب‌گرفتگی شدند که عملیات تخلیه آب توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی روز گذشته درخصوص فعالیت سامانه بارشی جدید در این استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

این سومین هشدار نارنجی در خراسان جنوبی است که اداره کل هواشناسی از اواخر هفته گذشته تاکنون صادر کرده و اقدام ضروری را می‌رساند.

فعالیت سامانه بارشی از شب گذشته در استان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار هواشناسی در خصوص وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • ببینید | هشدار جدی هواشناسی به مردم؛ بارش شدید باران در این استان‌ها
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • هشدار بارش‌های شدید در چند استان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۲۹؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان