Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان–ايرنا–برگزاري شوراي تامين در بخشداري دناکوه با حضور استاندار اصفهان، پرواز بالگردها و جستجو بر فراز کوه دنا و درخواست خانواده هاي جان باختگان براي جستجوي سريعتر در منطقه، از مهمترين اخبار در نزديک محل سقوط هواپيماي تهران - ياسوج است.

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، جمعي از خانواده هاي جان باختگان در حادثه سقوط هواپيماي مسير تهران - ياسوج، عصر روز دوشنبه با حضور در مقابل بخشداري دناکوه، رسيدگي سريعتر به وضعيت جانباختگان اين حادثه و يافتن لاشه هواپيما را خواستار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در عين حال استاندار اصفهان، امروز در جلسه شوراي تامين بخشداري دناکوه به عنوان نزديکترين بخشداري به محل حادثه سقوط هواپيماي مسير تهران ياسوج حضور يافت.
برغم پرواز بالگردهاي جستجوگر بر فراز کوه هاي منطقه، وزش باد شديد و سردي هوا و ابرهاي متراکم بر فراز کوه دنا مانع از فعاليت جستجوگران شده و عمليات آنها را بسيار سخت و دشوار کرده است.
با پايان يافتن روز و تاريکي هوا، عمليات جستجو براي يافتن لاشه هواپيما و اجساد جانباختگان حادثه پايان خواهد يافت و عمليات جستجو از صبح روز بعد از سرگرفته خواهد شد.
استاندار اصفهان، صبح روز دوشنبه بمنظور بررسي اقدام هاي انجام شده و هماهنگي بيشتر نيروهاي عمل کننده براي يافتن لاشه هواپيماي ساقط شده مسير تهران - ياسوج، با يک فروند بالگرد وارد منطقه پادناي سميرم شد.
عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي نيز صبح امروز براي پيگيري سانحه سقوط هواپيماي تهران - ياسوج وارد ياسوج شد.
هواپيماي ATR72 شرکت آسمان که ساعت هشت صبح ديروز يکشنبه از تهران به مقصد ياسوج پرواز کرد، دقايقي پس از پرواز از صفحه رادار حذف شد.
اين هواپيما هر روز يک پرواز از تهران به ياسوج و بالعکس داشت و بطور ميانگين 50 تا 60 مسافر را حمل مي‌کرد.
هواپيماي سرنگون شده 65 مسافر و خدمه پرواز داشت.
جست و جو براي يافتن لاشه اين هواپيما ادامه دارد.
بر اساس برخي اطلاعات دريافتي، اين هواپيما در محدوده دهستان پادناي سميرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است و نيروهاي امدادگر از صبح ديروز تاکنون در حال جستجو براي يافتن بقاياي هواپيماي مذکور هستند اما تاکنون هيچ نشانه اي از آن يافت نشده است.
پادنا يکي از دهستان هاي سميرم در دامنه رشته کوه هاي دناست.
رشته کوه دنا حدود 20 قله دارد که بلندترين آن موسوم به قله `ب‍يژن 3` (قاش ‌مستان) با چهار هزار و 409 متر ارتفاع در 35 کيلومتري شمال غربي ياسوج و حدود 200 کيلومتري جنوب سميرم قرار دارد.
سميرم در جوار دنا و زاگرس مرکزي با افزون بر پنج هزار و 200 کيلومتر مربع وسعت، 150آبادي و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزي، دناکوه، وردشت و پادنا و داشتن افزون بر 108 هزار نفر جمعيت در 160 کيلومتري جنوب اصفهان قرار دارد.
ت 6020 / 7150 /6027
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • شکار پهپاد آمریکایی در آسمان یمن
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»