Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:39:12 GMT

پيدا شدن قطعات هواپيماي «اي. تي.آر» تکذيب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۴۴۹۵

پيدا شدن قطعات هواپيماي «اي. تي.آر» تکذيب شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مدير کل دفتر عمليات هوانوردي سازمان هواپيمايي کشوري پيدا شدن قطعاتي از هواپيماي «اي. تي.آر» را تکذيب کرد.

محمد سعيد شرفي شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي ايرنا افزود: عمليات جستجو با بالگردها، پهپادها و به کمک امدادگران و کوهنوردان همچنان ادامه دارد اما تاکنون اثري از لاشه هواپيما پيدا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با وجود سرماي شديدي منطقه عمليات جستجو عمليات جستجو همچنان ادامه دارد و تاکنون نيز با وجود فرارسيدن شب اين عمليات متوقف نشده است.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپيمايي آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازي ساعت 8 صبح روز يکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد ياسوج ترک کرد.
اين هواپيما از نوع «اي تي آر 72» پس از 55 دقيقه پرواز از صفحه رادار مرکز کنترل خارج مي‌شود و بر اساس اعلام نهادهاي ذيربط خبر سقوط آن در منطقه کوهستاني پادناي سميرم در 14 مايلي فرودگاه ياسوج اتفاق مي افتد.
اين هواپيما توسط شرکت هواپيماسازي فرانسوي - ايتاليايي اي ‌تي‌ آر توليد مي‌شود. توليد اين نوع هواپيما از سال 1989آغاز شد. مدل‌هاي مختلفي از اين نوع هواپيما تاکنون طراحي شده است و تا 78 نفر گنجايش دارند.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام** 1108*2022*1597
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد

شهرداری منطقه ۱۵ تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع‌آوری آب‌های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

به گزارش مهر، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو