Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@23:35:20 GMT

قلعه‌نویی: برای صعود از گروه مرگ امیدوار شدیم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۴۷۷۹

قلعه‌نویی: برای صعود از گروه مرگ امیدوار شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در گروه مرگ قرار داریم، اما بازیکنان ما تجربه آسیایی دارند و امیدوار به صعود هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با تسلیت سانحه هوایی مسیر تهران-یاسوج و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: از هواداران ذوب‌آهن ممنونم و همین تعداد تماشاگر به اندازه ۱۰۰ هزار نفر ارزش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کرد و اگر اشتباهات فردی نباشد، تیم خوب و منظمی داریم. لوکوموتیو بازیکنان خوبی در اختیار داشت، اما به جز یک موقعیت دیگر فرصتی به حریف ندادیم و این نشان می‌دهد چقدر خوب بازی کردیم. اگر بازی مساوی می‌شد شاید چهار بازی عقب می‌افتادیم، اما خوشبختانه پیروز شدیم و به جدول برگشتیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا مرتضی تبریزی در بازی‌های آسیایی بهتر گلزنی می‌کند، ادامه داد: وظایف تبریزی را در هر بازی داخلی و آسیایی مشخص می‌کنیم. وقتی تیم در حال دفاع است، تبریزی در کارهای دفاعی مشارکت می‌کند، اما وقتی توپ در اختیار ما است، او و محمدرضا حسینی بازیکن آزاد هستند و فرقی نمی‌کند لیگ باشد یا بازی آسیایی.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه گفت: هرچند امروز تعداد هواداران چندان زیاد نبود، اما باز هم تعداد بیشتری نسبت به مسابقات لیگ به ورزشگاه آمده بودند. اگر بهتر بازی کنیم و نتایج خوبی بگیریم، هواداران مجاب می‌شوند به ورزشگاه بیایند. بیشتر هواداران ذوب‌آهن به دلیل مشغله کاری فرصت آمدن به ورزشگاه را پیدا نمی‌کنند، اما باید آنقدر خوب باشیم که همین افراد را هم به ورزشگاه بکشانیم.

وی در مورد شانس تیمش برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در گروه مرگ قرار داریم، اما بازیکنان ما تجربه آسیایی دارند و امیدوار به صعود هستیم. بازیکنان ما در زمین‌های هموار بهتر بازی می‌کنند و در لیگ قهرمانان آسیا هم در بهترین زمین‌ها بازی می‌کنیم. در حالی که در لیگ مجبوریم به مشهد برویم و در یک زمین بسیار بد بازی کنید. اگر از بازی‌های آینده‌ شش امتیاز بگیریم، صعودمان قطعی است.

قلعه‌نویی در مورد عملکرد ضعیف تیمش در نیمه نخست افزود: با توجه به شکست در بازی نخست، بازیکنان در نیمه نخست کمی استرس داشتند، اما سعی کردیم در بین دو نیمه به آن‌ها آرامش بدهیم. از روز گذشته از وجود یک روانشناس که در فرانسه تحصیل کرده استفاده می‌کنیم. همان‌طور که گفتم بازیکنان در ابتدای بازی استرس داشتند، اما در نیمه دوم خیلی راحت‌تر بازی کردیم. البته بعد از زدن گل کمی افت کردیم که باید روی این موضوع کار کنیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد لذت فوتبال را گرفت و امیدواریم دیگر اجازه بازی در این زمین را ندهند.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. در عین حال باید بگویم این زمین (چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد) لذت را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی در ادامه افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد کرده‌اند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟»، گفت: آنهایی که جزو 23 نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید ترکمنستانی‌ها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود، اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • پاسخ دستیار قلعه‌نویی به انتقادات جوانگرایی
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی: این بازی را با پاهای خون‌آلود بردیم
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: ترکمنستان به خوبی توپ را در زمین چرخاند
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • تصویری عجیب از وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه ترکمنستان | اعتراض قلعه نویی بی دلیل نبود
  • چالش بزرگ تیم ملی فوتبال ایران | قطعی کردن صعود با طلسم شکنی