Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرنیسیم و زندگی آپارتمانی موجب فاصله بشر از طبیعت شده است اما شرکت «نوآوران کشت و صنعت ساینا» در پی پیوند دادن زندگی مدرن با طبیعت برآمده است و با ارائه  محصولاتی کاملا ارگانیک و باکیفیت و مرغوبیت بسیار بالا در حوزه نگهداری از گیاهان آپارتمانی سعی در ارتقای کیفیت زندگی جوامع و تبدیل بشر هزاره سوم به باغبان خانگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا، حامد فخری‌زاده مدیرعامل شرکت «نوآوران کشت و صنعت ساینا» با بیان این مطلب افزود: مواد اولیه  محصولات شرکت «نوآوران کشت صنعت ساینا» پس از تحقیق و بررسی توسط واحد تحقیق و توسعه این شرکت روی بهترین محصولات و برندهای بازار جهانی و انجام آزمایشات لازم انتخاب شده و پس از طی مراحل فرآوری بر اساس تحقیقات بوم شناختی، در چرخه تولید محصولاتی با نام تجاری "سبزینه کشت" قرار می‌گیرند.

فخری‌زاده با بیان اینکه ترکیبات مواد اولیه در محصولات شرکت «نوآوران کشت و صنعت ساینا» بر اساس شیوه و نوع مصرف و شرایط بومی مناطق مختلف تنظیم شده و پس از پاسخ‌دهی روی نمونه‌های شاهد، تبدیل به استانداری برای تولید محصولاتی با نام تجاری "سبزینه کشت"  می‌شوند، گفت: واحد کنترل کیفیت شرکت نوآوران کشت و صنعت ساینا نیز به صورت مستمر همه محصولات این شرکت را بر اساس نظرات فروشندگان و مصرف‌کنندگان و انجام آزمایشات لازم روی نمونه‌های تصادفی مورد پایش و ارزیابی قرار می‌دهد تا همواره محصولی کیفی در اختیار مصرف‌کنندگان نهایی قرار گیرد.

وی با اشاره به ماشین‌آلات این شرکت، تصریح کرد: شرکت نوآوران کشت و صنعت ساینا از حرفه‌ای‌ترین و به‌روزترین ماشین‌آلات در جریان تولید خود استفاده کرده تا بتواند به لحاظ کمی و کیفی پاسخگوی همه مشتریان خود در تمامی سطوح بوده و محصولات خود را با نام تجاری "سبزینه کشت" به بهترین شکل ممکن به دست متقاضیان برساند.

این تولیدکننده نهاده‌های کشاورزی با بیان اینکه کود ورمی کمپوست "سبزینه کشت" به‌صورت کاملا ارگانیک تهیه می‌شود، اظهار کرد: این کود با استفاده از مواد اولیه درجه یک در فارم شرکت "کشت و صنعت ساینا" با استفاده از ماشین‌آلات حرفه‌ای و نظارت کامل کارشناسان و مهندسان در دوره چهار ماهه کامل تولید شده و پس از سه بار سرند با نمره (مش) دو و انجام آزمایشات لازم و پاسخ‌دهی روی نمونه‌های شاهد روانه بازار می‌شود، ضمن اینکه برای سهولت مصرف نسبت به تقاضای انواع مشتریان، این محصول در بسته‌بندی‌های یک، سه و بیست و پنج کیلویی در سراسر کشور قابل تهیه است.

مدیرعامل شرکت «نوآوران کشت و صنعت ساینا» در توضیح یکی دیگر از محصولات این شرکت گفت: خاک آماده کاشت «سبزینه کشت» حاوی کلیه عناصر مرد نیاز گیاهان بوده و در استفاده از آن نیاز به هیچ افزودنی دیگری نیست و کافی است کل فضای کاشت گیاه را با این محصول پر شده و برای مدت چهار سال صرفا به شیوه نگهداری و آبیاری گیاه توجه شود.

فخری‌زاده در ادامه، یک باور اشتباه در مورد نحوه نگهداری کاکتوس را مورد اشاره قرار داد و گفت: ماسه‌ها هیچ‌گونه ارزش تغذیه‌ای برای کاکتوس‌ها و ساکولنت‌ها ندارند.خاک کاکتوس نیاز به مواد آلی برای تغذیه ی گیاه و اکسیژن‌رسانی به داخل را دارد. خاک کاکتوس نباید اینقدر سنگین و مقوی باشد که آب نتواند به راحتی در آن جریان داشته باشد و برای مدت طولانی خیس مانده و باعث  پوسیدگی ریشه شود. کاکتوس خاکی را ترجیح می‌دهد که به راحتی خیس شود وبه خوبی خشک شود و قطعا کاکتوس ها به هیچ عنوان علاقه‌ای به  رشد در ماسه‌های خالی ندارند.

وی همچنین به علاقه مردم به پرورش بنفشه آفریقایی اشاره کرد و افزود: به همین سبب ما هم به این گیاه توجه کرده و خاک مخصوصی برای آن تولید کرده‌ایم. در تولید خاک بنفشه آفریقای"سبزینه کشت"غیر از ۴ ماده آلی اصلی از هیچ‌گونه افزودنی استفاده نشده است. میزان حجم مواد تشکیل دهنده خاک بنفشه آفریقای "سبزینه کشت" و چگونگی ترکیب آنها  بر اساس تجربه دانش مهندسان شرکت «نوآوران کشت و صنعت ساینا»  بوده که پس از پاسخ‌دهیروی نمونه‌های شاهد و انجام آزمایش‌های لازم به استانداردی جهت تولید تبدیل شده است.

فخری‌زاده ورمی واش "سبزینه کشت" را نیز محصولی بسیار جذاب و مفید توصیف کرد و گفت: این محصول در شرایطی کاملا استریل و استاندارد از بسترها جدا شده و پس از تصفیه کامل و جداسازی مواد مضر و بی‌فایده وارد چرخه فرآوری شده و سپس به بازار عرضه می‌گردد. تولید این ترکیب که حاوی میکروارگانیسم‌های مفید است باعث جلوگیری از بیماری‌های قارچی و میکروبی می‌شود و همچنین دارای خاصیت ضدعفونی کننده قوی و مواد غذایی بسیار بالاتری نسبت به چای کمپوست دارد و دارای مقادیر از هورمون موثر در رشد و نمو  گیاه است. بر این اساس، این محصول جایگزین بسیار مناسبی به عنوان خاک برای باغچه‌ها به شمار می‌رود. ضمنا شرکت کشت و صنعت ساینا تولیدکننده انواع خاک و کودهای کاملا ارگانیک با برند"سبزینه کشت" از میان متقاضیان و علاقه‌مندان، نمایندگی فعال می‌پذیرد.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از آسیب‌های صنعتی شدن، افراط سود جویان در استفاده نادرست و بی‌رویه از کودهای شیمیایی در مزارع و باغ‌هاست، بیان کرد: این گونه سودجویی‌ها نه تنها کلیه فواید محصولات کشاورزی را از بین می‌برد بلکه آنها را به سمومی در شمایل میوه و دیگر محصولات کشاورزی تبدیل می‌کند و ما در شرکت نوآوران کشت و صنعت ساینا می‌کوشیم برخلاف این روند عمل کرده و با انجام تحقیقات بوم شناختی در مناطق مختلف اقدام به تولید کودها و مواد آلی کشاورزی کاملا ارگانیک کنیم تا کشاورزان و باغداران را از کلیه کودهای شیمیایی بی‌بهره کرده و باعث ارتقای سلامت روحی و جسمی بشر امروز و نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف

تفاهم نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار به‌منظور تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بین شرکت نفت ایرانول و دانشگاه صنعتی شریف منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه همکاری فناورانه و دانش بنیان در صنعت روانکار با حضور دکتر موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منعقد شد.

در این جلسه که با حضور معاون پژوهش و فناوری و برخی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شریف همچنین جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت ایرانول برگزار شد، دکتر موسوی طی سخنانی گفت: شرکت نفت ایرانول یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت روانکار است. وی افزود: با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفعلی که دانشگاه صنعتی شریف دارد امیدواریم بتوانیم با همکاری موثر در حوزه‌های مختلف فناورانه و دانش بنیان به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم و با بومی‌سازی ملزومات وارداتی، ارتقا کیفیت و ایجاد ارزش افزوده بالاتر از محصولات پالایشی، با تحولات آینده در روند جهانی هم مسیر شده و توسعه یابیم تا گامی اساسی در فراگیری خودرو‌های الکتریکی و پیشرفت این صنعت برداریم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: با توجه به اینکه صنعت روانکار صرفا اختصاص به خودرو ندارد و نقش اساسی در تمامی صنایع کشور ایفا می‌کند، امیدواریم با برنامه‌هایی که در زمینه داخلی‌سازی مواد اولیه و استفاده از فناوری‌های نوین در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول داریم، بتوانیم با حداکثر توان موجود در این دانشگاه، در راستای ارتقای این شرکت در بازار‌های داخل و خارج از کشور همکاری کنیم.

در ادامه این جلسه مهندس اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول نیز ضمن معرفی توانمندی‌های شرکت نفت ایرانول گفت: شرکت نفت ایرانول با سابقه‌ترین شرکت در صنعت روانکار کشور است که با دارا بودن دو پالایشگاه تهران و آبادان، ظرفیت بالایی در حوزه پیشرفت‌های دانش بنیان دارد. ما به دنبال تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و اجرایی شدن پروژه‌هایی در زمینه توسعه و ارتقا کیفیت محصولات، ایجاد ارزش افزوده در محصولات جانبی، بهبود و تحول در فرایندها، بومی‌سازی مواد اولیه، به کارگیری فناوری‌های دیجیتال و هوش مصنوعی و توسعه سرمایه انسانی متخصص هستیم.

وی افزود: با توجه به آینده صنعت روانکار و ورود خودرو‌های برقی در سال‌های آینده باید تحقیقات و پژوهش در راستای محصولات این حوزه از جمله؛ انواع روغن‌های دارای عمر روانکاری بالا و گریس‌های خاص را آغاز کنیم.

در ادامه تفاهم نامه همکاری مشترک بین طرفین توسط دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مهندس عیسی اسحاقی مدیر عامل شرکت نفت ایرانول امضا شد.

در این پایان جلسه مقرر شد با تشکیل جلسات مشترک ماهانه روند توسعه و پیشرفت مفاد تفاهم نامه، بررسی شده و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • پایان باشکوه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • استقبال گسترده از سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی