Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:14:23 GMT

آغاز بارندگی در منطقه سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۵۲۸۴

شاهین فتحی درباره آخرین وضعیت جستجو در منطقه احتمالی سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج گفت: هلال احمر تا کنون بالغ بر ۴۲ تیم عملیاتی شامل تیم‌های حرفه‌ای امداد و نجات کوهستان را به منطقه اعزام کرده و از دیروز عملیات جستجو را با همکاری سایر دستگاه‌ها و تیم‌های امدادی از نهادهای نظامی و مردمی انجام می‌دهیم.

وی افزود: امروز هم علی رغم استفاده از پهبادها و بالگردهای مختلف و متعدد برای جستجو هنوز نتوانستیم محل سقوط هواپیما را پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر اعلام شبکه خبر، فتحی با بیان اینکه بر اساس گزارشاتی که داریم از فردا در این منطقه بارندگی‌هایی رخ می‌دهد، گفت: قطعا با بروز بارندگی امکان پرواز بالگردها میسر نیست، اما عملیات جستجو را نیروهای پیاده ادامه می‌دهند. بنابراین قطعا عملیات جستجو علی رغم وضعیت نامناسب جوی و وسعت منطقه متوقف نمی‌شود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229648 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر منطقه ۸ اصفهان
  • آغاز عملیات دیوارکشی اطراف آرامستان شیخ شهاب‌الدین (آزادان)
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو