Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویلیان پیش از بازی با بارسلونا، آن ها را در کنار رئال مادرید یکی از بهترین ها خطاب کرد.

طرفداری- ویلیان، هافبک برزیلی چلسی که مقابل هال سیتی دو گل به ثمر رساند، بارسلونا و رئال مادرید را به عنوان دو باشگاهی که نمی شود پیشتهادشان را رد کرد، خطاب کرد. مصاحبه ویلیان را با Resenha Delas می خوانید.

فکر می کنم رئال مادرید و بارسلونا دو باشگاه بزرگ در جهان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو باشگاه دید و بینش زیادی دارند.  رویای هر بازیکنی، بازی در این دو تیم است. مشخص است که تیم های بزرگ دیگری هم هستند. مثل چلسی که برای آن ها بازی می کنم و یا پاری سن ژرمن و سایر باشگاه ها. به هرحال بارسا و رئال مادرید با بقیه فرق دارند و بازی در آنجا رویای همه است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبه‌روی کادیز به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و با توجه به شکست بارسلونا برابر خیرونا قهرمانی‌اش را در رقابت‌های این فصل مسجل کند.

این سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در تاریخ رقابت‌های لالیگا به حساب می‌آید و روحیه آنها را در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا که قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل بایرن مونیخ برگزار شود بالا برد.

بسیاری از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن رئال را هم داشتند از شب گذشته قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل لالیگا تبریک گفتن اما یکی از تبریک‌های جالبی که خطاب به سرمربی این تیم منتشر شد از سوی باشگاه لورکوزن بود.

حساب رسمی این باشگاه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با انتشار ویدیویی خطاب به آنچلوتی قهرمانی رئال مادرید را در رقابت‌های لالیگا تبریک گفت و از هشتگ سی و ششمین لالیگا برای اشاره به تعداد قهرمانی‌های این تیم هم استفاده کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود ژابی آلونسو که در حال حاضر هدایت لورکوزن را برعهده دارد، سرمربی بعدی رئال و جانشین آنچلوتی باشد.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک غیرمنتظره به آنچلوتی از طرف لورکوزن! (عکس)
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • بلینگام و لواندوفسکی باز هم به آقای گلی نزدیک نشدند
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • رئال مادرید برد و به قهرمانی سلام کرد
  • کهکشانی‌ها در انتظار نتیجه بازی بارسلونا؛ قهرمانی رئال مادرید امروز قطعی می‌شود؟