Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@06:51:44 GMT

پهپادهای سپاه در منطقه سقوط هواپیما هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۵۵۹۷

پهپادهای سپاه در منطقه سقوط هواپیما هستند

به گزارش ایسکانیوز، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت جستجو برای یافتن هواپیمای ATR سقوط کرده در ارتفاعات دنا، با تسلیت این سانحه غم انگیز به خانواده های جان باختگان اظهار داشت: از دیروز تکاوران نیروی زمینی سپاه و نیروی امدادی پاسدار و بسیجی در کنار نیروهای سایر سازمان ها و مراکز امدادی در استان کهکیلویه و بویر احمد، عملیات جستجو برای پیدا کردن محل سقوط هواپیما آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات جستجو با هماهنگی و مشارکت همه دستگاه ها ادامه دارد اما تاکنون خبر موثقی از پیدا کردن محل دقیق سقوط هواپیما دریافت نشده است.

سردار شریف با اشاره به دستور فرمانده نیروی هوافضا سپاه برای فعال شدن ایستگاه پرواز پهپادی در منطقه خاطر نشان کرد: شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه علاوه بر سخت کردن تلاش نیروی های میدانی و زمینی، جستجو برای کشف محل دقیق سقوط هواپیما و بقایای آن را برای بالگردها و پهپادها دشوار کرده است.

سخنگوی سپاه ابراز امیدواری کرد با بهتر شدن شرایط جوی، به سرعت محل سقوط هواپیما و ابعاد سانحه مشخص شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

301

سپاه پاسداران سقوط هواپیما سردار رمضان شریف

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)