Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن می گوید که در گروه مرگ حضور دارند اما به جدول بازگشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن با حضور در نشست خبری درباره دیدار با لوکوموتیو گفت:

سالگرد شهادت حضرت زهرا و سانحه سقوط هوایپما را تسلیت می گویم. از هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند که ۱۰۰ هزار نفر ارزش داشتند و شما خبرنگاران تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به بازیکنانم تبریک می گویم که فوتبال مردانه بازی کردند. من قبلا هم گفتم اگر ما گل می خوریم، روی اشتباهات فردی است. امروز یک فوتبال منظم برابر یکی از بهترین تیم های ازبکستان بازی کردیم. یک تیم قدرتی و ماشینی بودند و بازیکنان تکنیکی داشتند و فکر نمی کنم به جز یک تک به تک دیگر موقعیتی به این تیم دادیم. آینده خوبی داریم اما باید با کیفیت تر بازی کنیم. ۳ امتیاز این بازی ما را به جدول برگرداند و اگر مساوی می شد، عقب می افتادیم. امیدوارم در بازی های آینده به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. ما در گروه مرگ هستیم اما ذوب آهن پتانسیل بالایی دارد. بازیکنان تا تمرین فردا اجازه دارند خوشحالی کنند اما بعد از آن باید به فکر پدیده باشند.

سرمربی ذوب آهن درباره فاصله زیاد تبریزی با محوطه جریمه افزود:

ما ۴-۲-۳-۱ بازی می کردیم و تبریزی بازیکن آزاد ما بود و امیدوارم بیشتر گلزنی کند. او باید در بحث دفاعی با دفاع راست حریف حرکت کند اما وقتی ما توپ داریم، او و حسینی آزاد هستند. ما به آنها گفتیم از فضای پشت هافبک دفاعی استفاده کند.

امیر قلعه نویی درباره عدم حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه، تصریح کرد:

مسئول روابط عمومی باشگاه سپاهان به من گفت که ما برای این بازی برنامه داریم و من به همین دلیل اعلام کردم. باز هم می گویم که همین تعداد که آمدند و از بازی های قبل بیشتر بودند، برای ما عزیز هستند و ما با بازی های خوب خود هواداران بیشتری را به ورزشگاه می کشانیم. هواداران ذوب آهن مشغله دارند و شاید به همین دلیل به ورزشگاه نمی آیند و باید با بازی خوب این افراد را به ورزشگاه بکشانیم.

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن درباره دیدارهای پیش روی این تیم و شانس صعود ذوب آهن، عنوان کرد:

باز هم می گویم که در گروه مرگ هستیم اما ما چند شاخصه خوب داریم. تجربه و پتانسیل بالای ما این دو شاخصه هستند. اگر در بازی قبل اشتباهات فردی نداشتیم و بازیکنان تعویضی درست عمل می کردند، ۴ تا ۶ امتیاز می گرفتیم. ما به صعود امیدواریم و چون در زمین های خوب بازی می کنیم، بازیکنان با کیفیت ما بهتر بازی می کنند اما در لیگ مثلا برابر سیاه جامگان در زمین سخت که حریفان ما هم ناراضی هستند، نمی شود بازی کرد. ما الان به جدول برگشتیم و اگر در دو بازی خانگی بعدی ۶ امتیاز بگیریم، تقریبا صعود کردیم.

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد متفاوت این تیم در دو نیمه، عنوان کرد:

با توجه به باخت در بازی قبلی ما اندکی استرس داشتیم و زمانیکه با آنها بین دو نیمه صحبت کردیم، بازیکنان با آرامش در زمین حاضر شدند. ما از دکتر نقابیان که تحصیلکرده فرانسه هستند استفاده می کنیم و ایشان از دیروز کار خود را شروع کردند. دلیل عملکرد ما در نیمه اول، باخت در بازی قبلی بود و ما می دانستیم با وجود مساوی از جدول خارج می شویم. بعد از گل آهنگ تیمی ما افت کرد و بازیکنان باید بدانند که بعد از گل باید با همان ریتم ادامه بدهند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از انتخاب حسین عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان، مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فنی که ریاست آن را مجید جلالی در اختیار دارد، عملکرد گزینه‌های مختلف را برای هدایت تیم نوجوانان بررسی کردند.

یکی از نفرات مدنظر جلالی برای سرمربیگری تیم زیر ۱۷ سال حمید مطهری، مربی فعلی تیم ملی بزرگسالان کشورمان بود و برهمین اساس پیش از عید نوروز رئیس کمیته فنی و مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران به دستیار سابق خود در تیم‌های سایپا، پیکان و نساجی چنین پیشنهادی را مطرح کرد.

هفته گذشته نیز جلالی نشستی را با مطهری برگزار کرد که او پس از مخالفت ابتدایی خود، در این جلسه رسما دلایلش برای قبول نکردن این پیشنهاد را توضیح داد.

مطهری که نقش مهمی در برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان دارد، امروز نیز با نظر امیر قلعه‌نویی راهی انزلی شد و دیدار ملوان و سپاهان که با برتری ۲ بر یک شاگردان مورایس تمام شد، تحت نظر قرار داد.

کد خبر 846195 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره