Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت جستجو هواپیما تهران یاسوج گفت: هم اکنون تیم اورژانس کشور و یک بلدچی به همراه خودروی آفرود جهت شناسایی و تجسس در ارتفاعات کوهستانی و صعب‌العبور روستای شهید از توابع سمیرم در نواحی شمال شرقی رشته کوه‌های دنا به منطقه اعزام شده‌اند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان می‌بایست روز شنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

مشمولان اعزامی می‌بایست واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. مشمولان می‌بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

این سازمان دراین اطلاعیه متذکرشده است، متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبرسربازی در پیام رسان‌های داخلی از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سازمان وظیفه عمومی اعزامی‌های اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • فراخوان مشمولان اعزامی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعات برفی مشهد نجات یافتند
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده کازرون –دشت ارژن