Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در حالی پایان یافت که نمایندگان ایران روز بدی را با کسب عملکرد نه چندان مطلوب و مسمومیت چند ملی پوش سپری کردند.

به گزارش خبرنگار مهر ، چهارمین روز از رقابتهای دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در مالزی امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه پیگیری شد. در این روز نمایندگان کشورمان در برخی مواد به دلیل مسمومیت از حضور در مسابقات انصراف دادند و در نهایت نیز با کسب عملکرد نه چندان مطلوب روز خوبی را سپری نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند تن از ملی پوشان و اعضای کادر فنی تیم ملی به دلیل شرایط نامساعد غذای کشور میزبان مسموم شده بودند. 

در آخرین مسابقه امروز، محمد رجبلو در ماده دور امتیازی به مصاف رقبای خود رفت و بعد از طی ۱۲۰ دور در رده هفتم آسیا قرار گرفت. در این ماده رکابزن اماراتی مدال طلا گرفت. نماینده هنگ کنگ و ژاپن نیز دوم و سوم شدند. 

در دیگر مواد رقابتی امروز، در ماده اسپرینت جوانان عباس زارع زاده هجدهم شد و به مرحله بعد راه نیافت. معین سعید در حالی در این ماده رقابت داد و در رده آخری نوزدهمی ایستاد که با شرایط نامساعد جسمی و مسمومیت روبرو شده بود. 

در ماده اسپرینت بزرگسالان احسان خادمی چهاردهم شد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت اما در این مرحله که به صورت تک حذفی برگزار گردید از دور رقابتها حذف شد. علی علی عسگری هم در مرحله مقدماتی این ماده هجدهم شد و به دور بعد نرسید. 

در ماده تعقیبی انفرادی بزرگسالان آروین معظمی گودرزی به دلیل مسمومیت از حضور در مسابقه انصراف داد و محمد گنج خانلو جایگزین وی شد. گنج خانلو در نهایت در رده سیزدهم ایستاد. 

مهدی بیدرام نیز به دلیل مسمومیت نتیجه در خور توجهی در ماده تعقیبی انفرادی جوانان کسب نکرد. وی در این ماده در رده دهم آسیا قرار گرفت. 

در بخش بانوان پرستو باستی به دلیل مسمومیت غذایی از حضور در مسابقه اومنیوم انصراف داد. ساجده سیاحیان هم در اسکرچ جوانان در رده هفتم قرار گرفت. 

رکابزنان ایران تاکنون دو مدال در ماده اسکرچ توسط آروین معظمی گودرزی به رنگ نقره و تایم تریل انفرادی توسط محمد دانشور به رنگ برنز گرفته اند. 

سی و هشتمین دوره مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان، بیست و پنجمین دوره در رده سنی جوانان و هفتمین دوره در بخش معلولین از ۲۷ بهمن لغایت اول اسفند ماه در مالزی برگزار می شود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • تمجید AFC از ایران و افغانستان/ ایران زنگ خطر را به صدا درآورد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • شگفتی‌سازی افغانستان در جام ملت‌های آسیا