Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم ملی الجزایر از حضور در سنت جیمز پارک خوشحال است.

طرفداری- اسلام سلیمانی مهاجم الجزایری نیوکاسل، حضور مستمر در ترکیب این تیم را نشانه گرفته است.

به گزارش سایت گل، سلیمانی در نقل و انتقالات ژانویه با انتقالی قرضی از لسترسیتی راهی نیوکاسل شد تا فرصت بیشتری برای اثبات توانایی های خود به دست بیاورد؛ هر چند که فعلا به دلیل مصدومیت موفق به بازی کردن برای کلاغ ها نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در جدیدترین مصاحبه خود گفته است:

بازی کردن به شکل مستمر را دوست دارم. هدف من هم همین است و همیشه چنین خواسته ای داشتم. برای به دست آوردن جایگاه خود و بازی کردن تا جای ممکن، مبارزه خواهم کرد. فوتبال عشق من است و می خواهم نشان دهم که چه کاری از دستم بر می آید.

او دوست دارد گلزنی را هر چه سریع تر شروع کند ولی موفقیت تیم را در اولویت قرار داده است. 

مهم نیست که چه کسی گل می زند؛ مهم ترین مسئله این است که برنده شویم. روشن است که می خواهم در سریع ترین زمان ممکن گلزنی کنم ولی امتیازات تقدم دارند. من در پرتغال هم بازی کردم و در آنجا چیزهای زیادی آموختم. بدین ترتیب در شرایط خوبی برای آمدن و بازی کردن در لیگ برتر قرار گرفتم و حالا احساس می کنم آماده هستم. بازی کردن در لیگ برتر، برایم رویای بزرگی بود. بازی کردن برای باشگاهی همانند نیوکاسل یونایتد، برای من و خانواده ام لحظه بسیار افتخار آمیزی است. همه در الجزایر به من افتخار کرده و مردم آنجا، زندگی حرفه ای مرا دنبال می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد

وزارت امور خارجه الجزایر تجاوز ارتش صهیونیستی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را با شدیدترین عبارات محکوم کرد و آن را زمینه سازی برای تهاجم زمینی خواند.

به گزارش مشرق، در واکنش به اشغال گذرگاه رفح توسط ارتش صهیونیستی، وزارت امور خارجه الجزایر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات بسیار خطرناک و تهدیدی برای انجام جنایات بی‌سابقه و یک فاجعه انسانی با دامنه و ابعاد گسترده‌ است.

از زمانی که ارتش صهیونیستی حمله خود را به نوار غزه شروع کرده‌ است، ساکنان این باریکه برای در امان ماندن از جنایات نظامیان اسرائیلی به منطقه رفح ( نزدیک مرز مصر ) پناهنده شده‌اند. اکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ فلسطینی در رفح مستقرند.

در بیانیه وزارت امور خارجه الجزایر آمده‌ است: اشغالگران اسرائیلی در گذشته با توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین فلسطینیان را آواره می‌کردند و اکنون با انجام عملیات نظامی آنان را به کوچ اجباری وا می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری رسمی الجزایر، این بیانیه می افزاید: اشغالگران با این اقدام تائید می‌کنند که اصلا به اجماع جامعه جهانی برای توقف فوری نبرد در نوار غزه اهمیتی نمی‌دهند.

وزارت امور خارجه الجزایر همچنین از جامعه جهانی خواست فشارهای فوری و موثر خود را علیه رژیم صهیونیستی به کار گیرد تا این رژیم مجبور شود به حملات خود علیه شهروندان بی‌گناه فلسطینان پایان دهد.

این وزارتخانه با اشاره به تداوم حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه هشدار داد، احتمال تهاجم زمینی نظامیان صهیونیستی به رفح وجود دارد که در این صورت، پیامدهای وخیمی در پی خواهد داشت که برهم خوردن ثبات و امنیت در منطقه طی ده‌های آینده یکی از آنهاست.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • ترزیچ: فقط کمی خوش‌شانس بودیم، حق ما فینال بود
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم