Web Analytics Made Easy - Statcounter

جولیان وایگل هافبک جوان دورتموند به شدت مورد توجه دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شباهت سبک بازی وایگل و هافبک باتجربه بارسلونا باعث شده بسیاری او را بوسکتس جدید دنیای فوتبال بدانند اما علیرغم اینکه این بازیکن مدت هاست زیر نظر بارسا قرار دارد، مسئولان منچسترسیتی قصد دارند با مبلغ ۴۰ میلیون یورو او را در تابستان بعد جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ادعای اسپورت، با توجه به اینکه علیرغم انتقادات فراوان و تمایل هواداران به حضور فیکس یحیی توره، در سال ۲۰۰۹ گواردیولا با اصرار فراوان باعث رشد و پیشرفت بوسکتس شد، ابراز تمایل او به وایگل عجیب نیست و سیتی پیشنهاد۴۰ میلیون یورویی خود را برای این انتقال به دورتموند ارائه داده است.

با توجه به خریدهای گرانقیمت بارسلونا در یک سال اخیر، بعید است آنها قادر به رقابت با تیم متمول منچسترسیتی باشند و علیرغم ابراز تمایل طولانی مدت بلوگرانا، احتمالا وایگل به عنوان جانشین فرناندینیوی ۳۲ ساله راهی سیتی خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: سپاه نهادی مردمی و مرتبط با مردم است و دشمن علیرغم تلاش های بسیار نتوانسته است بین مردم و این نهاد برخاسته از بطن مردم فاصله ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت الاسلام حسین علیی، اظهار کرد: سپاه پاسداران نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است و به خاطر همین پیوند عمیق، دشمنان علیرغم تبلیغات گسترده نتوانسته‌اند بین این نهاد مقدس و مردم فاصله ایجاد کنند.

وی افزود: لباس پاسداری لباس جهاد و عزت برای ماست و حضور سپاه در عرصه‌های مختلف انقلاب نظام اسلامی را از کید و گزند دشمنان مصون نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) بیان کرد: پاسخ قاطعانه سپاه پاسداران به رژیم منحوث صهیونیستی افتخار آفرین و نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مسبب افزایش غرور ملی شد.

وی ادامه داد: رژیم منحوس اسرائیل از ابتدای شکل‌گیری زمینه خشونت و محروم کردن یک ملت از حق طبیعی خود را فراهم کرده و در ماه‌های اخیر نیز جنایت‌های خود را به اوج رسانده است و با وجود همه جنایت‌ها نه تنها هیچ بازدارندگی در این نظام مناسبات بین المللی ناسالم انجام نمی‌شود، بلکه تشویق هم می‌شود.

علیی در ادامه نابودی رژیم صهیونیستی را قطعی عنوان و افزود: این رژیم با سیلی محکمی که از رزمندگان اسلام خورد بر همه جهانیان ثابت شد که علیرغم حمایت تمامی قدرت‌های جهانی از این رژیم جعلی، وعده الهی در مورد نصرت و پیروزی مسلمانان نزدیک است.

کد خبر 747071

دیگر خبرها

  • دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • راز پوشیدن شماره 47 توسط فیل فودن فاش شد
  • رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر هافبک منچسترسیتی
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • پپ گواردیولا در عربستان | دو باشگاه بزرگ عربستان آماده انجام بزرگترین و پیچیده ترین انتقال تاریخ فوتبال
  • تاریخ‌سازی منچسترسیتی با ثبت رکورد شکست‌ناپذیری