Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی استقلال احتمالا یکی از دو مهاجم بلند قامت خود را استفاده کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حدس ترکیب احتمالی تیم استقلال برای دیدار حساس با الهلال با توجه به دور بودن از تمرینات این تیم کار دشواری است. شفر در تجربه های قبلی نشان داده در خط حمله به فرمول یک مهاجم بلند قامت و یک مهاجم سایه تکنیکی علاقه دارد اما حالا او دو مهاجم آماده بلند زن در اختیار دارد و می تواند از نقشه های جدید برای تحت تاثیر قراردادن حریف خود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی در بازی با الریان روز خوبی داشت و گل با ارزشی را به ثمر رساند تا نشان دهد آمادگی زیادی برای رقابت با تیام دارد و از سوی دیگر آبی پوشان حالا تیام گران قیمت را با آمادگی کامل در اختیار دارند که بیش از ۱۰ جلسه با این تیم تمرین کرده و دیگر بهانه ای برای عدم حضور او در ترکیب وجود ندارد.

سرمربی آبی ها روز سه شنبه تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت اما به نظر می رسد تیام با توجه به کیفیت خود شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارد و اگر سرمربی آلمانی بخواهد از یک بازیکن استفاده کند، تیام شانس بیشتری دارد اما این احتمال وجود دارد که شفر در این دیدار از ترکیبی جدید استفاده کند و با دو مهاجم به دروازه علی الحبسی حمله کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی

بر خلاف اخبار گذشته، بارسلونا تمایل چندانی به همکاری با دزربی، توخل، ناگلزمان و آرتتا ندارد

طرفداری | چندی پیش ژاوی اعلام کرد در پایان فصل جاری و فارغ از کسب هر نتیجه‌ای، بارسلونا را ترک خواهد کرد. هرچند این تصمیم در ابتدا مورد موافقت خوان لاپورتا و دکو قرار گرفت اما تحول نتایج این تیم در ادامه و همچنین راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سران بارسلونا را بر آن داشته تا تلاش کنند نظر ژاوی را تغییر دهند و این سرمربی را برای فصل بعد نیز حفظ کنند.

به گزارش موندو دپورتیوو، شخص ژاوی همچنان روی تصمیم خود استوار است و می‌خواهد در پایان فصل بارسلونا را ترک کند، با این حال قهرمانی در یکی‌ از تورنمنت‌های لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا او را از تصمیمش منصرف خواهد کرد. در بین اعضای کادرفنی و همچنین کادر مدیریتی این اعتقاد وجود دارد که بارسلونا با فرم ایده‌آل فعلی خود شانس خوبی برای فتح هر دو جام دارد.

خروج 4 نام از لیست گزینه‌های بارسلونا

با وجود شرایط ذکرشده، بارسلونا تلاش‌ها برای یافتن سرمربی جدید را متوقف نکرده و گزینه‌های زیادی را زیر نظر گرفته‌است. موندو مدعی شد برخلاف گذشته، بارسلونا 4 سرمربی را از لیست خود خارج کرده و تمایل چندانی به همکاری با آن‌ها ندارد: 

روبرتو دزربی: چون هنوز تیم بزرگی را هدایت نکرده است. میکل آرتتا: با آرسنال قرارداد دارد. توماس توخل: نامنظم است و شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی دارد. یولیان ناگلزمان: از تجربه کافی برخوردار نیست.

با این حال لاپورتا هم‌چنان وضعیت هانسی فلیک (گزینه‌ای دردسترس‌تر) و لوئیز انریکه (گزینه سخت‌تر) را بررسی می‌کند و رویای نشاندن آن‌ها روی نیمکت بارسلونا را در سر می‌پروراند. در صورت خروج ژاوی و همچنین ناکامی بارسلونا در جذب فلیک یا انریکه، رافا مارکز سومین گزینه سران باشگاه برای در دست گرفتن هدایت این تیم به حساب می‌آید. البته که مدیران بارسلونا دل چندان خوشی از رافا مارکز به دلیل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی خود ندارند و به همین دلیل شانس بسیار کمتری نسبت به سایر گزینه‌ها برای او قائل شده‌اند.  

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان