Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی نیروی انتظامی جزئیات درگیری رخ داده در خیابان پاسداران تهران و شهادت سه مامور پلیس را تشریح کرد.
سردار سعید منتظرالمهدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت عمومی در ادامه تجمعات اخیر خود در محدوده خیابان پاسداران تهران اقدام به عملی مذبوحانه کرده و در حرکت جنایت‌آمیز خود به وسیله یک دستگاه اتوبوس سه مامور پلیس را به که برای نظم و امنیت عمومی و باز گرداندن آرامش به منطقه، مشغول انجام وظیفه بودند به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بلافاصله و در همان زمان، دیگر عوامل پلیس اقدام به شناسایی و دستگیری قاتلان این سه مامور پلیس کردند، گفت: این افراد توسط پلیس دستگیر شدند تا به جرمشان رسیدگی شود.
سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه شهادت سه مامور ایثارگر پلیس را به خانواده‌های این عزیزان تسلیت می‌گویم، گفت: همگان باید بدانند که پلیس در برابر اقدامات غیرقانونی و ضد امنیتی با هیچ کس تعارف ندارد و هر کسی با هر هویتی بخواهد دست به اخلال در نظم عمومی و اقدامات غیرقانونی بزند برخورد خواهد کرد و هیچ‌کس نمی‌تواند به پلیس در عمل به ماموریت خود ضربه‌ای وارد کند.
منتظرالمهدی درباره وضعیت خیابان پاسداران نیز گفت: در حال حاضر اوضاع در این خیابان تحت کنترل است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود