Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-16@20:32:50 GMT

در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌ها خوب هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۶۷۴۹

به گزارش وانانیوز، 

قاسم حدادی‌فر پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لوکوموتیو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از بازی‌های سخت‌مان در آسیا را پشت سر گذاشتیم، حریف هارمونی خوبی داشت و خیلی هم خوب فوتبال بازی می‌کرد. ۱۰ روز خیلی فشرده را پشت سر گذاشتیم ، خداراشکر با این برد به جدول برگشتیم و با حریفان رقابت پایاپایی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم در آینده هم مثل امروز خوب باشیم. در بازی قبل هم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم اما غافلگیر شدیم و شکست خوردیم، فوتبال همین است، باید تا دقیقه آخر با تمرکز بازی کرد، در لیگ قهرمانان آسیا همه تیم‌ها خوب هستند و بازیکنان تأثیرگذاری دارند. لوکوموتیو تیم بسیار خوبی است، فیلم‌های این تیم را دیده بودیم، چند ملی پوش دارند و در هر ۳ پست زمین خوب بودند، خداراشکر نتیجه گرفتیم.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد استقبال کم تماشاگران از این بازی و اینکه با حضور خانواده‌ها تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند اظهار داشت: من از قبل گفته بودم با حضور خانواده‌ها شرایط بهتری در ورزشگاه‌ها شاهد خواهیم بود، باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود. تعداد تماشاگران تیم‌ها هم بیشتر می‌شود، امسال که گذشت اما در سال آینده مسئولین کمک کنند تا خانم‌ها نیز به ورزشگاه بیایند و بازی‌ها را ببینند. عربستان هم اجازه حضور بانوان را در ورزشگاه داده است.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

کد خبر 6079909

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت