Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت:منطقه تقریبی که احتمال می‌دهیم محل سقوط هواپیما باشد، قله بیژن است که در این فصل پوشیده از برف و یخبندان است و عملیات را دشوار می‌کند. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: دنا از مرتفع‌ترین ارتفاعات زاگرس است. منطقه تقریبی که احتمال می‌دهیم محل سقوط هواپیما باشد، قله بیژن است که در این فصل پوشیده از برف و یخبندان است و عملیات را دشوار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز به شکل میدانی در منطقه حضور پیدا کردیم و با تمام دشواری‌ها با بالگرد جست‌وجو کردیم. حدس و گمان‌هایی که می‌گویند قطعاتی پیدا شده بر این اساس است که بعضا اشیایی دیده می‌شود اما نمی‌توان تایید کرد که این اشیا مربوط به لاشه هواپیما باشد.

استاندار کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه امروز ۸ فروند هواپیما مرتب در منطقه پرواز داشتند، گفت: نیروی انتظامی و ارتش و سپاه هم برای کمک مستقر هستند. به دلیل شرایط جوی و ارتفاع زیاد از انواع بالگردها هم استفاده کردیم و به ارتفاع بیژن هم مراجعه کردیم اما کاری نتوانستیم کنیم.

وی گفت: امشب عملیات متوقف شد فردا با روشن شدن هوا ادامه می‌دهیم. در سمیرم پایگاه داریم. در سیسخت هم یک پایگاه مستقر کردیم و فردا هم علاوه بر بالگردها از کهگیلویه بخش جست‌وجوی زمینی عملیات را ادامه می‌دهیم ما هم داغدار هستیم امیدواریم بتوانیم لاشه را پیدا کنیم.

احمدی تاکید کرد: از فردا بالگردهای قدرتمندتری از ارتش می‌گیریم همه مسئولان پیگیر هستند هماهنگی خوبی شده که تجهیزات پیشرفته‌تری داشته باشیم. قرار شده پهپادهای توانمندتری اعزام شوند اگر شرایط جوی مناسب باشد تا فردا ظهر خبر خوبی به مردم می‌دهیم.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، گزارشی جدید حاکی از آن است که احتمالا شرکت سامسونگ در سری اس ۲۵، بدون نیاز به افزایش ظرفیت فیزیکی باتری از هوش مصنوعی برای ارتقای عمر آن استفاده می کند. تکنیک بهبود باتری با هوش مصنوعی ایده جدیدی نیست. حالت AI Power Saving سامسونگ در دستگاه های این شرکت فعالیت های پس زمینه را براساس الگوهای کاربر بهبود می دهد. با این وجود جدیدا شایعات حاکی از ارائه روش جدیدی برای ذخیره شارژ باتری است.

این روش به جای محدود کردن عملکرد سی پی یو و جی پی یو یا دستکاری فعالیت های پس زمینه گوشی، فرایندهای غیر ملزوم پس زمینه که شارژ مصرف می کنند را حذف می کند تا عمر طولانی تر آن تضمین شود.

هرچند به نظر نمی رسد چنین فرایندی نیازمند سیستم هوش مصنوعی پیچیده ای باشد اما احتمالا این فرایند پیچیده تر از چیزی است که به نظر می رسد. طبق گزارش ها سیستم هوش مصنوعی جدید عمر باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا را ۵تا۱۰ درصد افزایش می دهد.

سامسونگ در محصولات جدید خود از هوش مصنوعی استفاده می کند.

در سری گلکسی اس ۲۴ از Galaxy AIرونمایی شد که پیش بینی می شود این سیستم در موبایل های تاشو آینده مانند Z۶ نیز ارتقا یابد. پر واضح است که این شرکت کره ای هوش مصنوعی را به عنوان یک گزینه متمایز کننده کلیدی موبایل هایش در مقابل رقبا می داند و احتمالا در سری اس ۲۵ این فناوری را بیش از پیش در دستگاه به کار گیرد.

کد خبر 6099147 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اگر دست‌تان سوزن سوزن می‌شود احتمالا به این بیماری‌ها دچار شده‌اید
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • رهاسازی ۶ جوجه جغد انبار در منطقه مارون کهگیلویه و بویراحمد
  • مهم‌ترین برنامه‌های بیژن نوباوه در صورت راهیابی به مجلس دوازدهم
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر