Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:11:02 GMT

کسب رتبه نخست بردسیر در بخش آموزش صنایع

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۷۱۱۷

کسب رتبه نخست بردسیر در بخش آموزش صنایع

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فرماندار بردسیر بادر دیدار با رییس مرکز فنی و حرفه ای و جمعی از جوانان بردسیرگفت: آموزش زیربنای توسعه است وبا تلاش های صورت گرفته زمینه آموزش و توانمندسازی جوانان شهرستان در رشته های مختلف مهارتی در مرکز فنی و حرفه ای فراهم شده است.
نجف پور ضمن اشاره به صنعتی شدن و رشد صنایع فولاد در شهرستان از آمادگی مرکز فنی و حرفه ای جهت آموزش نیروهای بومی و مهارت آموزی خبردادوافزود: با امضا چندین تفاهم نامه بین شرکت های فولاد و مرکز فنی حرفه ای شهرستان دوره های آموزشی برای جوانان و نیروهای بومی شاغل در صنایع فولاد درحال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عالم زاده رییس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان بردسیر گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۹۷ دوره آموزشی مهارتی درقالب ۲۹۸هزارساعت برگزار و تعدادهزار و 940 نفر آموزش دیده اند.
وی ضمن اشاره به کسب رتبه اول آموزش استان دربخش صنایع از عقد قرارداد با شرکت صنایع فولاد هلدینگ و جهان فولاد جهت آمورش نیروهای بومی خبرداد .
عالم زاده اظهار داشت رشته های مورد نیاز صنایع نیز دردانشگاه علمی کاربردی این شهرستان راه اندازی که بزودی دررشته متالوژی ۲۰نفر فارغ التحصیل خواهندشد.
وی ضمن اشاره به استقبال جوانان بردسیرجهت ادامه تحصیل دررشته های فنی و صنایع از جذب ۱۴۴ دانشجو جهت آموزش در رشته متالوژی خبرداد.
انتهای پیام/ی

راه اندازی رشته متالوژی در بردسیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد

به گزارش ورزش سه، در پوستر پیش بازی باشگاه مس برای این مسابقه تصویر سعید واسعی دیده می‌شود، ستاره سال‌های نه چندان دور پیکان که نیم فصل اول در فولاد روزهای خوبی را تجربه نکرد و با امید بازگشت به روزهای اوج راهی مس شد تا زیر نظر محرم نویدکیا کار کند.

واسعی که از ستاره‌های موفق مس در دو بازی اخیر مقابل استقلال و پیکان بوده، انگیزه‌های متفاوتی برای بازی با فولاد دارد و به نظر می‌رسد به همین دلیل به عنوان سوژه پوستر “نکست مچ” مسی‌ها در آستانه این مسابقه حساس انتخاب شده است.

مس در حال حاضر رتبه دهم جدول را به خود اختصاص داده و این فرصت را دارد که با پیروزی برابر فولاد رتبه خود در جدول را تک رقمی کند.

دیگر خبرها

  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • جدال انتقامی یک ستاره مقابل فولاد