Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی کارشناس داوری معتقد است که قاضی دیدار تراکتورسازی برابر الغرافه سه اشتباه سرنوشت ساز در نیمه اول مرتکب شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار دو تیم تراکتورسازی و الغرافه در نیمه اول با دو گل از مهدی طارمی و گل به خودی مدافع تراکتورسازی به سود میزبان خاتمه یافت و شاگردان ساغلام هم یک پنالتی از دست دادند تا تنها ۴۵ دقیقه برای بازگشت به بازی زمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این مسابقه صحنه های داوری متعددی داشت که علی خسروی به بررسی آن ها پرداخته و معتقد است لیو کوک مان داور هنگ گنکی این مسابقه سه اشتباه تاثیر گذار داشته است. علی خسروی در خصوص داوری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :

« سه اشتباه بزرگ داوری در بازی الغرافه تراکتور. یک: در گل دوم الغرافه طارمی ابتدا با دست چپ مدافع را سرنگون کرد و سپس پیشروی. دو: گل ابراهیمی کاملا سالم بود و هرگز آفساید نبود. سه: پنالتی گرفته شده برای تراکتورسازی هرگز درست نبود؛ مدافع الغرافه کاری نکرد و مهاجم تراکتورسازی پنالتی گرفت.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏