Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@20:54:38 GMT

مدیر جدید بهزیستی شهرستان ری معرفی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۷۴۷۴

مدیر جدید بهزیستی شهرستان ری معرفی شد

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس موسوی، افزود: سید محمد رحیم فاضلی نژاد مدیر قبلی بهزیستی شهرستان ری در مدت بیش از دو سال خدمتگزاری خود، در همه حوزه ها از جمله انتخابات و رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی، خدمات شایسته ای انجام داد که جدا شدن وی از مجموعه فرمانداری برای ما قابل پذیرش نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرری از سویی پایتخت و از سوی دیگر حاشیه پایتخت محسوب می شود و فقر و آسیب های اجتماعی در این منطقه به مراتب بیشتر است و تشکیلات بهزیستی در این شهرستان جامعه هدف بیشتری را زیر پوشش دارد و وظایف آن سنگین تر است.

موسوی با اشاره به سطح درآمد خانوارها، حاشیه نشینی، افزایش آسیب های اجتماعی و  مشکلاتی که از تهران به ری تحمیل شده است، گفت: فرماندار شهرستان ری پیگیر حقوق از دست رفته و استقلال و ارتقاع سطح رفاه مردم این منطقه است.

وی گفت: دستگاه هایی مثل کمیته امداد و بهزیستی بازوان خوبی برای دولت هستند  و بخشی از مشکلات را مرتفع می کنند و آقای فاضلی نژاد تا امروز به گونه ای عمل کرده است که یک رضایت نسبی در شهرستان وجود دارد. وی با آرزوی توفیق برای فاضلی نژاد در مدیریت بهزیستی شهرستان تهران، گفت: امیدواریم این مدیر دلسوز و توانمند همچنان مشکلات شهرری را از نگاه اینکه شهرری جزو تهران است ببیند. 

 مدیر جدید اداره بهزیستی شهرستان ری در مراسمی با حضور دکتر اصغر باقری، مدیرکل بهزیستی استان تهران، موسوی، معاون سیاسی انتظامی فرماندار ری و جمعی از نمایندگان ادارات و پرسنل بهزیستی معرفی شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سید کاظم موسوی گفت: شبکه تعاون روستایی شهرستان لامرد با خرید تضمینی بیش از سه هزار و ۷۵۰ تن گندم بیشترین میزان تضمینی را در میان شهرستان‌ها داشته است.
وی با بیان اینکه قیمت مصوب خرید تضمینی گندم در کشور، امسال ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است، اعلام کرد: حدود ۱۰۰ مرکز در شبکه تعاون روستایی استان گندم را به صورت تضمینی از کشاورزان ، خریداری می کنند.
موسوی بیان کرد: پارسال، ۶۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان با نرخ تضمینی ۱۵ هزار تومان خریداری شد .
استان فارس یکی از قطب های مهم تولید محصول راهبردی  گندم در کشور محسوب می شود  و برداشت گندم از نیمه اول فروردین در شهرستان‌های جنوبی  آغاز شده و تا پایان تابستان در نیمه شمالی فارس، ادامه داد.

دیگر خبرها

  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • معرفی برترین های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • خرید تضمینی ۲۱ هزار تن گندم در فارس
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • توضیحات مدیر رسانه ای سپاهان درباره غیبت حسین نژاد و رضا اسدی
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • فرمانداران استان تهران نسبت به معرفی دستیار مردمی اقدام کنند