Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- توليت آستان قدس رضوي گفت: تمامي افراد با هر سليقه و گرايشي بايد براي پيشرفت کشور تلاش کنند.

حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي در يادواره شهداي گردان 155 سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان در مسجد دانشگاه بوعلي سينا، افزود: هيچ فرقي در بين احزاب براي کمک به پيشرفت کشور نيست.
وي ادامه داد: بايد همه با هر سليقه اي براي پيشرفت کشور تلاش کنند و بدانند که چند قطبي کردن جامعه به ضررمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


توليت آستان قدس رضوي اظهار کرد: هيچ نعمتي بالاتر از امامت، ولايت و کسي که پرچم دين را برافراشته نيست و اگر همه نعمت ها منهي ولايت را داشته باشيم، زندگي انسان فرقي با ديگر موجودات و حيات حيواني و نباتي نخواهد داشت.
حجت الاسلام رئيسي ادامه داد: انسانيت انسان در زندگي تحت ولايت معنا پيدا مي کند و اگر حکومت ايران فاقد ولايت بود هيچ فرقي با ديگر حکومت هاي جهان نداشت.
به گزارش ايرنا وي اظهارکرد: ولي فقيه جامع شرايط، حرف خدا را مي زند و حکومت او به مثابه جانشيني امام زمان(عج) است.
**راي مردم تشريفاتي نيست
توليت آستان قدس رضوي گفت: اساس کشور ايران بر مبناي آراي مردمي است و راي مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي تشريفاتي نيست.
حجت الاسلام رئيسي خاطرنشان کرد: مامون به خيال خود دنبال هضم جايگاه امامت در ولايت بود اما امام هشتم از فرصت به دست آمده براي نشر معارف ديني، تفسير قرآن، حديث و فرهنگ غني علمي استفاده کردند.
وي ادامه داد: آن امام همام اقدام به تشکيل شبکه اي از نمايندگان بلاد اسلامي کرد و امامان بعد از ايشان نيز اقدام به تقويت اين شبکه ديني، سياسي و اجتماعي کردند.
توليت آستان قدس رضوي گفت: هيچيک از امامان در سيره و روش خود با ظلم کنار نيامدند چراکه ضديت با استکبار و ظلم، اساس دين مبين اسلام است.
وي افزود: روش برخورد با ظلم هرکدام از امامان متفاوت بود و گاهي آنها علني و برخي مواقع مخفيانه در مقابل ظلم مي ايستادند اما هيچکدام از امامان با ظلم کنار نيامدند چراکه ارزش ها هيچگاه تغيير نمي کند.
حجت الاسلام رئيسي ادامه داد: عنوان نکنيم زماني وقت مبارزه و زماني وقت مذاکره با دشمن است، بلکه مذاکره هم روشي براي مبارزه است.
7526/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۱۰ و سالروز شهادت سردار سید محمد حجازی با تشریح چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی، مقابله با نظام سلطه‌ی جهانی و مسئله‌ی قدس و فلسطین به عنوان سه رویکرد و جریان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا با رشادت و ایثارگری خود در این سه موضوع اساسی حلقه‌ی واصله‌ی آنها هستند.

وی ادامه داد: خنثی کردن بسیاری از تهدیدات، مقاومت در برابر تحریم‌های مختلف و حضور در جنگ تحمیلی از دیگر دستاوردهای بزرگ و نتایج رشادت شهدا است.

استاندار تصریح کرد: حضور شهدا در عملیات‌های غرورآفرین از جمله کربلای ۱۰ که با پیشروی ۲۵۰ کیلومتری رزمندگان ما در دل کشور عراق همراه بود، در نهایت چنان رقم خورد که دیگر کسی نتواند چشم طمع بر مرز‌های ما داشته باشد.

فرهاد زیویار اظهارداشت: موضوعات اساسی انقلاب اسلامی را می‌توان در بیانات امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ مشاهده کرد که شامل مبارزه با رژیم طاغوت، نظام سلطه و مسئله‌ی قدس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مسئله‌ی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و ادامه داد: مسئله‌ی قدس و غزه یک موضوع مهم نه تنها برای ما بلکه برای همه مسلمانان و به تعبیر امام خمینی (ره) تمامی موحدین جهان است.

استاندار افزود: تا زمانی که هستیم نسبت به این موضوع مکلف بوده و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم جنگید.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله‌ی فلسطین و ضروت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و ادامه داد: این رژیم کودک کش به پشتوانه‌ی نظام سلطه تمامی چارچوب‌های اخلاقی و بشری را زیر پا گذاشته و تمامی حوزه‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی را به فساد کشانده است.

دیگر خبرها

  • تایم‌لپس دیدنی از درخشش شفق قطبی بر فراز آتشفشان در حال فوران
  • مجموعه آثار ۱۵ جلدی همایش جهانی بقیع رونمایی شد
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است