Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بارسلونا اذعان کرده تیمش به دنبال بهبود آمار خود در بازی های خارج از خانه اروپایی است. 

به گزارش وبسایت نود، ارنستو والورده در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا شب مقابل چلسی در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی عنوان کرده بازیکنانش کار آسانی مقابل مدافع عنوان قهرمانی انگلیس در پیش ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

والورده به نقل از سایت یوفا به خبرنگاران گفته:

در گلزنی در بازی های خارج از خانه این فصل لیگ قهرمانان یک مقدار مشکل داشتیم و سعی می کنیم از این نظر پیشرفت کنیم. بازیکنان چلسی روی ضد حملات خطرناک هستند. چلسی مثل اکثر تیم های انگلیسی سبک خاصی دارد و ما باید آماده باشیم. آن ها تیمی فیزیکی هستند که به خوبی دفاع می کند. 

این بازی برای من، بارسلونا و لیونل مسی مهم است. کار سختی داریم اما می خواهیم به مرحله بعد برویم. مسی در مقابل چلسی چندان خوش شانس نبوده اما فردا بازی دیگری است. 

تیم های انگلیسی پس از چند سال بار دیگر وضعیت خوبی در اروپا پیدا کردند. نباید فراموش کنیم که با مدافع عنوان قهرمانی انگلیس بازی می کنیم. آن ها بازیکنان تاثیرگذاری چون هازارد، موراتا، ژیرو و پدرو را دارند. کار ما سخت است. فکر می کنم رقابتی که بین دو تیم به خاطر بازی های سال های پیش وجود دارد اتفاق خوبی است. 

کونته یکی از بهترین مربیان دنیا است. او نه تنها در انگلیس بلکه در ایتالیا و تیم ملی هم موفق بوده است. کونته کارنامه فوق العاده ای دارد. تیم های او از نظر تاکتیکی قوی و منظم هستند. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس

باشگاه الاتحاد با وجود هزینه‌های هنگفت در فصل نقل و انتقالات و جذب بازیکنان بزرگی، چون کریم بنزما، انگولو کانته، فابینیو و ژوتا، به هیچ عنوان نتوانست در فصل جاری فوتبال عربستان به توفیقی دست یابد و در تمام رقابت‌ها، قافیه را به الهلال و النصر باخت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،حتی پس از گذشت هفته‌های نخستین لیگ عربستان، مسئولان باشگاه الاتحاد در تصمیمی غیر منتظره به همکاری با نونو اسپیریتو، مربی پرتغالی پایان داده و مارچلو گایاردو آرژانتینی را پس از عملکرد درخشان در ریورپلاته، به‌عنوان سرمربی تیم عربستانی انتخاب کردند.

این جابه‌جایی هم سودی نداشت و الاتحاد پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا، در تمامی جام‌های داخلی هم ناکام ماند. حالا سران باشگاه الاتحاد ۹ مربی بزرگ و مطرح اروپایی را در فهرست خود دارند تا یکی از آنها را برای فصل جدید استخدام کنند.



یورگن کلوپ، توماس توخل، هانسی فیلیک، زین‌الدین زیدان، خوزه مورینیو، آنتونیو کونته، گنارو گتوسو، گراهام پاتر و یولین لوپتگی گزینه‌های مد نظر این باشگاه هستند.

دیگر خبرها

  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل ساسولو در خارج از خانه / فیلم
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!