Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@00:43:57 GMT

ضرب و شتم 8 دانش‌آموز توسط مشاور مدرسه

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۷۶۶۵

پول‌نیوز - سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به ضرب و شتم ۸ دانش آموز توسط معلم آنها گفت: دانش آموزان در سلامت کامل هستند و معلمی که با دانش آموزان درگیر شده برای پاسخگویی به آموزش‌وپرورش احضار شده است.
سخنگوی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان با اشاره به ضرب و شتم ۸ دانش آموز توسط معلم آنها گفت: دانش آموزان در سلامت کامل هستند و معلمی که با دانش آموزان درگیر شده برای پاسخگویی به آموزش‌وپرورش احضار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا مهدی پیرامون ضرب و شتم دانش آموزان در مدرسه جمال، مقطع متوسطه دوم، در ناحیه ۵ آموزش‌وپرورش اصفهان اظهار داشت: امروز مشاور مدرسه به کلاس می‌رود و با دانش آموزان درگیر می‌شود و ضرب و شتم رخ داده است اما به بزرگی که در فضای مجازی به آن پرداخته شده نیست و بیشتر درگیری لفظی بوده است.
وی گفت: برخورد فیزیکی بین مشاور و مجموعه بچه‌ها رخ داده است، بلافاصله مدیر مدرسه و حراست آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ وارد عمل می‌شوند و دانش آموزان را به بیمارستان انتقال می‌دهند، ۶ نفر از دانش آموزان به بیمارستان انتقال داده می‌شود که ۳ نفر از آن‌ها به بیمارستان عیسی بن مریم و ۳ نفر از آن‌ها به بیمارستان کاشانی منتقل می‌شوند تا از سلامت کودکان اطمینان حاصل شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان از سلامت همه کودکان خبر داد و افزود: ۴ نفر از دانش آموزان مرخص شده‌اند اما ۲ نفر از آن‌ها در بیمارستان برای مراقبت‌های بیشتر نگه داشته شده‌اند، این دو کودک هم در سلامت هستند و تنها به دلیل قوانین بیمارستان تا کنون مرخص نشده‌اند. هم‌اکنون مدیر مدرسه و حراست آموزش‌وپرورش ناحیه ۵ و مدیر مدرسه در بیمارستان حضور دارند.
وی به پیگیری جدی آموزش‌وپرورش استان اصفهان پیرامون این واقعه اشاره کرد و گفت: مشاور مدرسه به آموزش‌وپرورش احضار شده و چهارشنبه باید برای پاسخگویی حضور پیدا کند و درصورتی‌که نتواند جواب قانع کننده داشته باشد با او به‌طور قطع برخورد خواهد شد.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی در مسیر یزد به اردکان در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶ نفر از دانش آموزان دختر شد.
وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند. 
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزدگفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق