Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به کاهش بودجه های جاری باید جلوگیری از تشریفات و اسراف در دستور کار مسوولان و دست‌اندرکاران شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ، غلامعلی سفید شامگاه دوشنبه در نشست علنی فوق العاده شورای اسلامی این شهر افزود: باید به این موضوع توجه کرد که درآمد شهرداری از تک‌تک مردم تامین می‌شود بنابراین شایسته است در مصرف درست آن توجه ویژه‌ای داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استفاده بهینه از سرمایه مردم امانتی مهم در دست شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد است که باید همواره با دقت و طبق برنامه نسبت به انجام وظایف اقدام کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: در این دوره از فعالیت شورای اسلامی شهر ، حساسیت زیادی برای استفاده از صرف هزینه وجود دارد و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده درصدی از بودجه امسال برای خلاقیت و ایده‌پردازی به منظور توسعه شهری اختصاص یافته است.
سفید اظهار کرد: بودجه جاری شهرداری یزد در سال 1397 نسبت به سال گذشته کاهش یافته و امسال شهرداری یزد سیاستی انقباظی دارد و برای اولین بار به مرکز خلاقیت شهرداری یزد ردیف بودجه اختصاص داده شده است.
از جمعیت یک میلیون و 140 هزار نفری استان یزد حدود 60 درصد در شهرستان یزد زندگی می کنند.
7536/ 6197

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟