Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بایرن مونیخ این تیم را جزو مدعیان اصلی فتح لیگ نمی داند. 

به گزارش وبسایت نود، یوپ هاینکس در نشست خبری خودش پیش از بازی فردا شب مقابل بشیکتاش در لیگ قهرمانان به تمجید از عملکرد این تیم ترکی و مربی اش پرداخته است. 

هاینکس به نقل از fourfourtwo به خبرنگاران گفته:

پیشبینی کردن اتفاقات فوتبال کار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی بزرگ با تاریخی غنی در این جام حضور دارند. ۵ تیم انگلیسی بسیار قوی هستند. بعضی از آن ها در تابستان و حتی ژانویه خرج زیادی کردند. البته رئال مادرید، بارسلونا و پاریسن ژرمن مدعیان اصلی قهرمانی هستند. بایرن همیشه در رقابت های اروپایی موفق بوده اما تاریخ درخشان منجر به موفقیت ما در آینده نخواهد شد. 

دوست ندارم این تیم را با تیم سال ۲۰۱۳ مقایسه کنم. ما تا آخرین ثانیه برای پیروز شدن می جنگیم. این نشانه مثبتی است. عقیده بایرن مونیخ همیشه این بوده که هیچ وقت تسلیم نشوید و همیشه برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش کنید. برای همین این باشگاه اینقدر موفق بوده است. 

هنگام قرعه کشی گفتند ما با قرعه خوبی مواجه شدیم اما من بازی های بشیکتاش را تماشا کردم و ان ها بازیکنان ملی پوش زیادی دارند. این تیم تجربه زیادی دارد. بشیکتاش از مربی باتجربه که می داند چگونه تیم بسازد برخوردار است. او دلیل موفقیت آن ها است. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند

 نشریه چاپ مادرید مدعی شد که هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارد یک سال دیگر به بازی در این تیم ادامه دهد.

به گزارش تسنیم، نشریه آ اس مادرید نوشت؛ در حالی که کم بودن مدت زمان حضور لوکا مودریچ در ترکیب رئال مادرید باعث شده بود گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی احتمالی او از این تیم در پایان فصل جاری مطرح شود اما گویا مودریچ 38 ساله برنامه‌های دیگری در سر دارد.

مودریچ که یکشنبه شب برای مصاف با بارسلونا در ال‌کلاسیکو در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفته بود، نمایش قابل قبولی به خصوص در پایان بازی ارائه کرد. قهرمانی احتمالی رئالی‌ها در لالیگا و موفقیت آنها برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده که مودریچ وسوسه شود یک سال دیگر در سانتیاگو برنابئو بماند.

آ‌اس در ادامه این خبر آورده است؛ عملکرد مودریچ در ال‌کلاسیکو نشان داد که او هنوز از پس گرفتن جایگاه خود در ترکیب رئال مادرید مأیوس نیست.

ستاره کروات کهکشانی‌ها تا پیش از این هیچ صحبتی مبنی بر قطعی بودن خروجش از رئال مادرید انجام نداده بود و سرخوشی ناشی از موفقیت‌های اخیر روی تصمیم او برای آینده‌اش تأثیرگذار بوده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش لوکا مودریچ به خبر جدایی از رئال مادرید مودريچ: رئال در اروپا بخت قهرماني دارد

دیگر خبرها

  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • اشتباه عجیب لونین: گلزن غیرمنتظره بارسا! (عکس)
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید