Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

قهرمان ارزنده و با اخلاق جناب آقای سید ابوالفضل حسینی

با سلام و اهداء سلام وتحیات

بخش عمده ای از تلاش و کوشش انسان، برای دست یابی به زندگی بهتر، هدفمند و با کیفیت برتر، توام با کامیابی و نیل به لذت واقعی است، و ورزش مهمترین انگیزه برای رسیدن به این اهداف می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب مدال طلای ریکرو (تیمی) مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جوانان جهان یانکتون آمریکا را تبریک و تهنیت عرض نموده و از اینکه توانستید پرچم کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران را در میدان ورزش بار دیگر به اهتزاز درآورید، و برای کشور عزیزمان ایران و مردم دیارکریمان افتخار آفرین شوید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین با تقدیم مدال ارزشمندتان به سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و زائران اربعین حسینی به عشق آقا امام حسین(ع)، شکوهی معنوی را متبلور و متجلی ساختید و این حرکت ارزشمندتان رامی ستاییم.

آرزومندیم در حوزه ورزش و سایر امور زندگی بیش از پیش موفق باشید و نامتان زیر پرچم پر مهر میهن همیشه جاودان بماند.

                   محمد مهدی زاهدی

نماینده مردم کرمان و راور  در مجلس شورای اسلامی

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/ب

زاهدی کسب مدال طلا مسابقات تیراندازی با کمان جوانان جهان را به سیدابوالفضل حسینی تبریک گفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود

حیدری گفت: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «شهریار حیدری» نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشور‌های مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رئیس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رئیس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرز‌ها انجام بدهد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرز‌های طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرز‌ها بسیار مهم است و سفر رئیس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرز‌های کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسائل امنیتی، قطعاً سفر رئیس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسائل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد