Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:10:18 GMT

خدمات‌رسانی به مردم مناطق ساحلی افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۸۶۰۹

خدمات‌رسانی به مردم مناطق ساحلی افزایش می‌یابد

بوشهر - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خدمات‌رسانی به مردم مناطق ساحلی افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی فدوی در آئین آغاز ساخت فاز دوم بیمارستان قائم بوشهر اظهار داشت: با اجرای فاز دوم بیمارستان قائم(عج) بوشهر، خدماتی درمانی این بیمارستان کامل‌تر و این فاز به نام حضرت زهرا(س) نام‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر توجه به مناطق مختلف کشور در رسیدگی به حوزه سلامت و بهداشت درمان مردم در مناطق ساحلی بیان کرد: نیروی دریایی سپاه در اجرای طرح‌های حوزه سلامت برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده به‌گونه‌ای که از منطقه شمال خلیج‌فارس تا منطقه چابهار توجه خاصی به حوزه سلامت مردم و نیروهای مسلح شده که اجرای این پروژه‌ها پس از سفر مقام معظم رهبری به بندرعباس پرشتاب‌تر شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر توجه به مناطق کم‌بهره از امکانات درمانی گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در زمینه‌های مختلف در سپاه تدوین و اجرا می‌شود.

سردار فدوی با تاکید بر تسریع در تکمیل فاز دوم بیمارستان قائم(عج) نیروی دریایی سپاه افزود: ان‌شاءالله با تامین منابع اعتباری در کوتاه‌ترین زمان فاز دوم بیمارستان قائم(عج) نیروی دریایی سپاه در بوشهر تکمیل و زمینه افزایش خدمات درمانی به مردم در راستای افزایش رضایت مندی آنان فراهم می‌شود.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه در کنار برنامه‌ها و ماموریت‌های خود توجه ویژه‌ای به توسعه زیرساخت‌ها در نقاط مختلف ساحلی دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه خطه استان بوشهر در ادوار مختلف افتخارآفرین بوده است، خاطرنشان کرد: استان بوشهر از خطه‌های افتخار آفرین در سال‌های طولانی است و ارائه خدمات در زمینه‌های گوناگون به مردم این استان مورد توجه ویژه است.

سردار فدوی با اشاره به وجود قابلیت‌های مختلف در نیروی دریایی سپاه گفت: این نیرو از توانمندی بالایی برخوردار است و نشان دادن این قابلیت‌ها در بخش‌های مورد نیاز ضروری است چراکه کشوری موفق است که کارهای موفق و مورد رضایت مردم انجام دهد.

وی، با بیان اینکه در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: خداوند متعال در این چهل سال توجه و عنایت ویژه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی داشته که این موفقیت‌ها روزافزون است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: امید می‌رود با طرح‌هایی که اجرا شده سال ۱۳۹۷ خدمات در زمینه‌های مختلف به مردم  ساحل نشین افزایش یابد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت

شناور شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه مجهز به موشک‌های برد بلند بالستیک و کروز، در جریان ماموریت خود، از مدار صفردرجه زمین عبور کرد و وارد نیمکره جنوبی زمین شد.   به گزارش  تسنیم، ناو اقیانوس‌پیمای «شهید مهدوی» نیروی دریایی سپاه با عبور از مدار صفردرجه (خط استوا) وارد نیمکره جنوبی زمین شد.   این اولین ماموریت دوربرد دریایی سپاه از لحاظ طی مسافت و نوع ماموریت است که به نام ناو شهید «نادر مهدوی» ثبت می‌شود.   ناو شهید مهدوی که در اسفند ۱۴۰۱ به نیروی دریایی سپاه الحاق شده، بیش از ۲۱۰۰ تُن وزن دارد، طول آن ۲۴۰ متر و عرض آن ۲۷ متر است.       این ناو انواع رادارهای پیشرفته نظیر رادار سه‌بعدی، سامانه‌های موشکی، سطح به سطح، سطح به هوا و سامانه‌ سوم خرداد و سایر سامانه‌های مخابراتی پیشرفته را داراست و در نوع خود از جمله ناوهای خاص کشور محسوب می‌شود.   علاوه بر این، ناو شهید مهدوی اولین شناور ایرانی مجهز به موشک های بالستیک دوربرد است.   در بهمن ماه سال گذشته، خبر رسمی شلیک موشک بالستیک از روی این شناور منتشر شد و طبق تصاویری که نیروی دریایی سپاه منتشر کرد، ۲ موشک بالستیک با برد تقریبی ۱۷۰۰ کیلومتر از داخل ۲ کانتینر به سمت اهداف خود شلیک شدند.   به گفته سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، بر روی این ناو، علاوه بر موشک‌های بالستیک برد بلند، موشک‌های کروز ۲هزار کیلومتری با نام «قدر۴۷۴» نیز نصب شده است.   سپاه پاسداران از اواخر دهه ۸۰ شمسی و در پی تفکیک ماموریت نیروهای دریایی ارتش و سپاه، مسئول اصلی حراست از خلیج فارس و تنگه هرمز است اما در سالهای اخیر، مامور به حضور در آبهای اقیانوسی نیز شده است و برای این ماموریت، شناورهای مختلفی ازجمله همین ناو شهید مهدوی، رودکی و باقری در اختیار دارد.   به گفته سردار تنگسیری، مهمترین ماموریت نیروی دریایی سپاه در آبهای دوردست، ایجاد و حفظ سیادت دریایی و تأمین امنیت خطوط کشتیرانی است.   در ماه‌های اخیر شناور شهید مهدوی در خلیج عدن نیز به انجام ماموریت پرداخته بود. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگبارترین و ترسناک ترین زیردریایی جهان در صورت وقوع جنگ بین ایالات متحده و چین(+عکس) فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس) ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی