Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@13:05:41 GMT

ویگان 1-0 منچسترسیتی؛ اولین جام فصل از دست رفت

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۸۸۸۷

ویگان 1-0 منچسترسیتی؛ اولین جام فصل از دست رفت

شگفتی بزرگ بالاخره رخ داد. ویگان دسته اولی در شب اخراج دلف و ده نفره شدن سیتی، از اشتباه واکر نهایت استفاده را برد و شانس اول قهرمانی جام را حذف کرد. 

طرفداری - تیم‌های ویگان و منچسترسیتی از ساعت 23:25 به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. 

مشخصات بازی

روز و تاریخ: دوشنبه، 30 بهمن 1396 برابر با 19 فوریه 2018

تورنمنت: جام حذفی انگلیس - دور چهارم

گلزنان و دقایق: گریگ (79)

گزارش بازی

دو تیم با ترکیب زیر به میدان آمدند:

بازی مطابق انتظار با مالکیت منچسترسیتی شروع شد اما شانس‌های خطرناک تر از آن ویگان بود که روی دو صحنه به خصوص روی اشتباه دنیلو، در ضد حملات تا آستانه باز کردن دروازه براوو نیز پیش رفت اما نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌های سیتی اغلب روی خودخواهی آگوئرو از دست می‌رفت. گذشت تا اینکه اولین موقعیت جدی سیتی روی حرکت خوب استونز به فرناندینیو رسید اما او با بی دقتی محض، توپ را از شش قدم به آسمان کوبید. سپس نوبت گوندوعان بود تا شوتی محکم و خطرناک راهی دروازه ویگان کند. نیمه اول می‌رفت تا بدون هیچ اتفاق خاص دیگری به پایان برسد که مهم ترین اتفاق بازی رخ داد. فابین دلف روی تکلی که زد، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد و همین تصمیم با خشم پپ گواردیولا و به خصوص سرخیو آگوئرو همراه شد. بازی پس از دقایقی به جنجال کشیده شدن که حتی به رختکن هم کشیده شد، با تساوی بدون گل در نیمه اول خاتمه یافت.

در آغاز نیمه دوم گواردیولا سانه را بیرون کشید تا واکر به میدان بیاید. سیتی در نیمه دوم بسیار بهتر شروع کرد و با آمدن دی بروین به بازی، کاملا نبض بازی را در اختیار داشت و به دنبال موقعیت گل بود. ویگان علی رغم یک یار بیشتر عقب کشیده بود. تا دقیقه 70 خطر جدی در نیمه دوم روی دو دروازه ایجاد نشده است. فشار سیتی لحظه به لحظه زیاد می‌شد و در مقطعی دروازه ویگان به توپ بسته شده بود. جالب است بدانید در دقیقه 75، مقایسه شوت‌ها 21 به 3 به سود منچسترسیتی بود! بازی در دست مهمان بود اما این میزبان بود که روی اشتباه بچه گانه واکر، به گل رسید. پس از این گل سیتی که چیزی برای از دست دادن نداشت، بر شدت حملاتش افزود اما ثمری نداشت و بازی را باخت. اولین جام فصل از دست رفت.

شرح گل‌ها

ویگان 1-0 منچسترسیتی | گریگ (79) | اشتباه بچه گانه واکر که توپ را به هوای حضور استونز رها کرد تا گریگ با هوشیاری توپربایی کرده و با براوو تقریبا تک به تک شود. آقای گل جام حذفی سپس با ضربه‌ای دیدنی گل اول را زد.

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است

میکل آرتتا معتقد است چلسی با پوچتینو به روزهای خوبش برمی‌گردد.

طرفداری | میکل آرتتا ارزش زیادی برای مائوریسیو پوچتینو قائل است.

تیم‌های آرسنال و چلسی فردا در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. دربی لندن در شرایطی برگزار می شود که آرسنال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، به سه امتیاز نیاز مبرم دارد؛ در سمت دیگر، چلسی بدش نمی آید جلوی موفقیت رقیب دیرینه اش را بگیرد و خودش هم شانس حضور در رقابت های اروپایی را زنده نگه دارد. 

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از بازی با چلسی در خصوص مسائل مختلفی چون شرایط آبی‌ها، فشردگی بازی‌ها و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

 برد 2-0 مقابل ولورهمپتون؟

این یک آزمون خوب بود تا ببینیم چطور به موانع و مشکلات واکنش نشان می دهیم. وقتی برخی افراد ما را زیر سوال می برند، آن موقع است که باید قدم به میدان بگذاریم و ما هم در مقابل وولوز همین این کار را انجام دادیم.

 جنجال اخیر داوری در لیگ برتر (بازی ناتینگهام فارست و لوتون)؟

"نمی دانم [شانه بالا انداختن]. من درگیر این موضوع نیستم. در چند مورد دخیل بودم ولی الان جای نظر دادن من نیست. همه ما برای بهبود بازی‌ها تلاش می کنیم. اتفاقاتی مثل این می افتد و در آینده هم خواهد افتاد.

فشردگی بازی‌ها؟

بردن، انرژی زیادی می‌دهد. همه آماده اند تا فردا دربی لندن رو بازی کنند. الان وقت این نیست که به فشردگی بازی ها فکر کنیم. باید فکر کنیم و حس کنیم که برای بازی به بهترین شکل ممکن، آماده ایم.

چلسی؟

آنها خوب کار می کنند، فکر می کنم خیلی بهتر از چیزی که گفته می‌شود، کار کرده اند. آن‌ها پیشرفت های زیادی کرده اند و لیاقت حضور در جایگاه بالاتری در جدول را دارند.

پوچتینو 

تحسین زیادی برای مائورسیو قائل هستم چون 23 ساله که همدیگر را می‌شناسیم و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. او یک سرمربی باورنکردنی و یک رهبر عالی است. مائو، چلسی را برای رسیدن به جایی که می خواهند، خواهد رساند. کاری که مائورسیو انجام می دهد واقعا تاثیرگذار است و مطمئنم او جلسی را به آن‌جا خواهد رساند.

 کورس قهرمانی؟

قهرمانی ما به تیم دیگر (لیورپول و منچسترسیتی) وابسته‌است. دو تیم برتر این لیگ دو تا از بهترین های تاریخ این لیگ.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • طعنه مورینیو؛ آرتتا جادو می‌کند اما من اتوبوس دو طبقه پارک می‌کردم!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است