Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا- مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران از وقوع زمین لرزه ای به قدرت 4.1 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) حوالی سردشت در آذربایجان غربی را لرزاند.

به گزارش ایرنا، این زمین لرزه در ساعت یک و یک دقیقه و 39 ثانیه بامداد سه شنبه در 34 کیلومتری سردشت، 35 کیلومتری میرآباد و 57 کیلومتری پیرانشهر در استان آذربایجان غربی روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زمین لرزه با در طول جغرافیایی 45.1،عرض جغرافیایی 36.18 و در عمق 10 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.
این زمین لرزه در 152 کیلومتری ارومیه و 196 کیلومتری سنندج اتفاق افتاد.
هنوز از خسارت های وارد شده گزارشی نشده است.
شبک**1708**1392

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد

سرهنگ بهرام تقی زاده فرمانده یگان حفاظت از اراضی‌کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: استفاده از ظرفیت‌های فضای‌مجازی در دریافت گزارش‌ها و همچنین هماهنگی با نیرو‌های منابع‌طبیعی و انتظامی در واکنش سریع به متخلفان از ویژگی‌های بارز یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان در برخورد با تغییرکاربری‌های غیرمجاز است.

وی اضافه کرد: با هدف ارتباط مردمی برای اطلاع‌رسانی برای پیشگیری و برخورد با ساخت‌و‌ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی و اراضی‌ملی سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ ویژه حفاظت از اراضی‌کشاورزی استان به صورت شبانه‌روزی آماده برخورد با متصرفان و سودجویان در عرصه‌های‌کشاورزی است.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی‌کشاورزی آذربایجان‌غربی ادامه داد: سالانه در ایام نوروز و فروردین‌ماه در استان بیش از صدها مورد تخلف ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در اراضی‌کشاورزی شناسایی و در مرحله ابتدایی و پی‌کنی، شناسایی و دستور توقف عملیات صادر می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ گشت یگان حفاظت از اراضی‌کشاورزی در استان به صورت شبانه‌روزی است، ادامه داد: در فروردین امسال ۲۱۲ فقره اخطاریه در زمینه تغییر‌کاربری غیرمجاز در اراضی‌کشاورزی استان صادر و عملیات اجرایی متوقف شد.

تقی زاده اضافه کرد: در این مدت ۱۵ فقره احکام در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ و ۳ مورد حکم قطعی قضایی تخریب مستحدثات غیرمجاز در اراضی‌کشاورزی در سطح استان اجرا شده است.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تغییرکاربری غیرمجاز از طریق سامانه ۱۳۱ یا با مراجعه به نشانی https://cms.laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

آذربایجان‌غربی دارای ۸۰۰ هزار تا یک‌ میلیون هکتار اراضی‌کشاورزی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • بهاباد امروز لرزید
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند