Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@14:44:18 GMT

اشتباهات رايج دکوراسيون نشينمن

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۰۷۲

اشتباهات رايج دکوراسيون نشينمن

خبرگزاري آريا -
اشتباه رايج در اتاق نشيمن و چگونگي رفع آنها
آيا شما هم اشتباهات معمول را در اتاق نشيمن انجام مي دهيد؟خب ، اگر اين چنين است ما چگونگي رفع آنها را به شما آشنا مي کنيم براي اين منظور اين بخش از دنياي مد نمناک را به دقت مطالعه کنيد.
اتاق نشيمن يکي از مهم ترين اتاق ها در هر خانه مي باشد و همچنين برخي اشتباهات در طراحي داخلي اين اتاق ممکن است برخي اوقات صورت گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه، اين اشتباهات بسيار جدي نيستند و مي توان به راحتي آنها را حل کرد.
اگر شما احساس مي کنيد که در اتاق نشيمن دچار يکي يا دو اشتباه شده ايد، به خواندن ادامه اين مطلب بپردازيد چرا که در ادامه ما به شما چگونگي در دست گرفتن اين مشکل را آشنا مي کنيم تا خودتان بتوانيد به راحتي علت اشتباه بودن آنرا بيان کنيد و در آخر چگونه ايجاد تغييرات را براي طراحي بهتر خواهيد فهميد. نگاه کلي به مبلمان داخل اتاق نشيمن داشته باشيد.

اشتباهات دکوراسيون نشينمن را اصولي رفع کنيد
دقت در اجرا براي رفع اشتباه در دکوراسيون نشينمن
تناسب هاي ناسازگار ميان اجزا
سازگاري يکي از عناصر مهم و کليدي در طراحي داخلي خانه ها مي باشند که اساسا اين مفهوم به نحوي که در آن مبلمان به يکديگر مربوط هستند، بيان مي شوند. در حالت ايده آل، تمام مبلمان و وسايل که در هر اتاق هستند، زمانيکه در کنار يکديگر جاي مي گيرند و اگر با هم تناسب و يکپارچگي داشته باشند مي توانند باعث زيبايي و جذابيت بيشتر خانه شوند.
براي انجام اين کار، بيشتر طراحان از نسبت طلايي استفاده مي کنند که اين معادله بيان مي کند که ترتيب مبلمان نسبت به زيبايي آنها داراي نسبت 2 به 3 هستند. به عنوان مثال نگاهي به تصوير بالا بيندازيد. پس از نگاه کلي و اجمالي به تصوير بالا متوجه خواهيد شد که ميز قهوه دو سوم طول فضاي بين مبلمان مي باشد و اين معيار را بايد با آينه بسنجيد.
شما مجبور نخواهيد بود که تمام طراحي داخلي خانه تان را تغيير دهيد و براي طراحي بهتر مي توانيد از خودتان خلاقيت ايجاد کنيد. اگر از خلاقيت خودتان مي خواهيد استفاده کنيد بايد مراقب باشيد که ترتيب را رعايت کنيد و توجه جدي داشته باشيد.

براي طراحي بهتر مي توانيد از خودتان خلاقيت ايجاد کنيد
اطمينان حاصل کنيد که يک طرح نشيمن گاه در کنار طراحي خود ايجاد شد
همه ما حتما چندين طرح ديده ايم که مبلمان به صورت عادي و معمولي در کنار ديوارهاي خانه تعبيه شده اند و وسط خانه يا اتاق خالي است. در حاليکه ممکن است ابتدا احساس کنيد که فضاي بيشتري در خانه ايجاد نموده ايد ولي اين کار مي تواند طراحي را کمي از ارزش بيندازد و تعادل را بهم بريزيد.
براي رفع اين مشکل مي توانيد آينه کانوني را ديوار در نظر نگيريد و بجاي ديوار براي مثال شومينه، تلويزيون و... را همانند تصوير بالا را در نظر بگيريد و نسبت به اين نقاط، نقطه کانوني را در نظر بگيريد.
بيشتر طرح هاي اتاق نشيمن را همانگونه که در بالا بيان کرديم، مي توانيد نقطه کانوني را شومينه، تلويزيون و... در نظر بگيريد و اين بدين معنا نسيت که نقاط ديگر خانه را بايد خالي نگه داريد و آنها را مي توانيد با ديگر وسايل جانبي پر کنيد و اين پر کردن بايد هدفمند باشند تا به طراحي ديگر وسايل آسيبي نرسانند.

مي توانيد نقطه کانوني را شومينه، تلويزيون در نظر بگيريد
ناديده گرفتن لايه بندي
اين روزها در اکثر خانه، اتاقي با عنوان اتاق نشيمن طراحي و ساخته مي شوند و اين اتاق براي گفتگو و تفريح استفاده مي شوند و اعضاي خانواده بيشتر در اين اتاق دور هم جمع مي شوند و بنابراين دلايل مي توان ارزش اين اتاق را فهميد و بايد در طراحي اين اتاق کاملا دقت نماييم.
هنگامي که اتاق نشيمن شما فاقد هر زيبايي باشد، بايد با اضافه کردن برخي لوازم جانبي مي توانيد زيبايي را در اتاق نشيمن ايجاد نماييد و براي مثال مي توانيد از اين وسايل استفاده کنيد:
کاورهاي ديواري: نقاشي و يا کاغذ ديواري
کفپوش: چوب، فرش، وينيل
مبلمان: تخت، صندلي، ميز
منسوجات: بالش، پتو، ملافه
روشنايي: لوستر، چراغ هاي رو ميزي
دکوراسيون ديوار: عکس ها، آثار هنري، آينه
ايتم هاي مختلفي جهت دکوراسيون: گل، کتاب هاي روميزي
بهترين نکته اين است که بايد اطرافتان را کاملا بررسي نماييد و به مرور زمان سعي کنيد که آنها را خريداري نماييد. اگر مي خواهيد لوازم جديد براي خانه خود خريداري نماييد، بايد سعي کنيد که همگي آنها يکپارچه و طرح هاي همسان داشته باشند فراموش نکنيد که وحدت و يکپارچگي مبلمان مي توانند باعث جذابيت شوند.

وحدت و يکپارچگي مبلمان مي توانند باعث جذابيت شوند
فراموش کردن يکپارچگي مبلمان
بعضي اوقات ممکن است که مبلمان و وسايل جانبي که ما آنها را خريداري مي نماييم در طول سال ها جمع آوري و خريداري شوند و ممکن است در طول اين سال ها شما از مبلمان و وسايل مختلفي که بايکديگر يکپارچه نيستند، خريداري نماييد و وحدت و يکپارچگي را ميان مبلمان از بين ببريد و بنابراين ممکن است که طراحي زيبا و خوشايندي نداشته باشيد.
در اين مورد مي توانيد از رنگ هاي مناسب و يکپارچه استفاده نماييد. يک ثانيه به تصوير بالا نگاه کنيد و متوجه خواهيد شد که اکثر وسايل و مبلمان با يکديگر هماهنگ هستند و به اين دليل باعث جذابيت و نگاه فوق العاده و بصري در آن شده است. اگر بودجه شما براي خريد تمام وسايل يکسان و يکپارچه کافي نباشد، با اضافه کردن چند وسيله همرنگ و يکارچه مي توانيد اين زيبايي را به خانه خود بدهيد تا يک الگو زيبا و دوست داشتني را ايجاد نماييد.

از رنگ هاي مناسب و يکپارچه استفاده نماييد
منبع : namnak.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم

هیمنه نظامی اسرائیل با عملیات "وعده صادق" فرو ریخت و این برای رژیم بی ریشه، یعنی مرگ. اسرائیل در ماجرای غافلگیری "طوفان الاقصی"، ظرف یک روز، ضربه عمیقی خورد و شش ماه بعد را به معنای واقعی کلمه دست و پا زد تا شاید هیبت از دست رفته را ترمیم کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: درماندگی سرویس های امنیتی و ارتش اسرائیل، به علاوه وضعیت بحرانی نتانیاهو در داخل، موجب شد که وی دست به قمار بزرگ تری بزند؛ حملات گاه و بیگاه به سوریه، و ترورر برخی مستشاران نظامی ایران طی سه ماه گذشته. تلقی او این بود که به واسطه انفعال محتمل ایران، تحقیر شدگی در برابر غزه مظلوم را می پوشاند. شتابزده رفتار نکردن ایران، توهم نتانیاهو را غلیظ تر کرد، به ویژه این که آمریکا و برخی دولت های غربی هم به صف شده بودند تا با ترکیبی از فریب و تهدید، ایران را از مجازات اسرائیل منصرف کنند.

ایران اما به جای انتقام و مجازات موردی، عملیاتی راهبردی را ترتیب داد؛ با اعلام قبلی که همه ببینند و قابل سانسور هم نباشد: با متوسط ترین توانمندی هایش و نه مدرن ترین آنها، از خاک خود و نه متحدان، با حداقلی از تسلیحات و نه به شکل حداکثری، و در حفاظت شده ترین مناطق نظامی رژیم صهیونیستی، با تحقیر سامانه راداری و پدافندی چند لایه غربی- عبری که ظاهرا آماده مهار آبشار ضربه ایران بود! رویداد مهم موازی که در این میان مغفول ماند، غنیمت گیری چند ساعت قبل ایران در تنگه هرمز بود. توقیف کشتی تجاری صهیونیست ها، ضربه عمیق و دردناکی بود که جای هیچ انکار یا واکنشی را باقی نمی گذاشت.

صهیونیست ها هنوز از شوک این ضربت بیرون نیامده بودند که صاعقه موشک های ایران، بر دو پایگاه نظامی و یک پایگاه جاسوسی اسرائیل فرود آمد. مقامات صهیونیست چهار روز است نمی دانند درد شان را قورت بدهند و بلافند که "هیچی شان نشده"؛ یا عربده بکشند و بگویند اقدام ایران را تلافی می کنند، در حالی که می دانند ایران، رودربایستی را کنار گذاشته و سرش برای چکاندن ماشه بعدی -فراتر از قلق گیری و دست گرمی اخیر- درد می کند.

 

صهیونیست ها می دانند که عملیات شنبه شب، در حد تمرین و دست گرمی بوده، و ایران حتی ده درصد توانمندی های خود را رو نکرده است. آنها این بار در صورت گلاویز شدن، با ضربات عمیق تر و پیچیده تری خاکمال خواهند شد. آنان هر روز می گویند کابینه نظامی شان جلسه گذاشته و تصمیم گرفته چنین و چنان کند. رسانه های غربی هم، خاکستر این جلسات را باد می زنند تا بگویند دولت نتانیاهو برای زدن ضربه ای ولو محدود جدی است. این که صهیونیست ها اقدامات تروریستی یا حمله نقطه ای را در خیال خود مزه مزه کنند، یک بحث است؛ این که ما چه باید بکنیم، موضوع مهم تری است.

رژیم صهیونیستی، رژیم متعارفی نیست که بشود با او بر اساس معادلات متعارف دنیا (مثلا توقف یا کاهش تنش) رفتار کرد. بهترین تاکتیک در چهارچوب راهبرد کلی، تداوم ضربات و نابود کردن تتمه اعتماد به نفس نتانیاهو است. سگ هار اسرائیل را نباید آرام گذاشت و مجال تمرکز به وی داد. بهترین کار برای تثبیت پیروزی های اخیر، نه پدافند صِرف، بلکه تداوم هوشمندانه عملیات آفندی است. محدود و نقطه ای، اما عمیق و موثر و گیج کننده. همان که به شکل محدودترش را حماس و حزب الله و انصارالله و مقاومت عراق، ظرف چند ماه گذشته در هماهنگی کامل انجام داده اند. باید رمق را از نتانیاهو گرفت و بیش از قبل برای حامیانش در غرب و اتباع اسرائیل در داخل سرزمین های اشغالی روشن کرد که قمار ها و ماجرا جویی های وی، چیزی جز هزینه و خسارت به دنبال نداشته است.

رفتار های نتانیاهو، آن قدر فلاکت بار شده، که یائیر لاپید نخست‌وزیر سابق گفته: «این دولت و این نخست‌وزیر، به تهدید وجودی اسرائیل تبدیل شده‌اند. بازدارندگی اسرائیل را نابود کردند». نکته بسیار مهم بعدی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد، به جوش و خروش در آمدن ظرفیت "بیداری اسلامی" در منطقه، پس از حماقت های نتانیاهو (از غزه تا سوریه و لبنان) و عملیات غرور آفرین ایران است. به عنوان یک نمونه، اسرائیل و آمریکا در ماجرای عملیات اخیر ایران، با نشاندن شاه اردن در موضع خیانت، خشم ملت اردن را که پس از جنگ غزه شعله ور شده، به اوج رساندند. این خشم می تواند با فوران اعتراضات در آن سوی مرز اردن ترکیب شود و مصیبتی بزرگ را برای اسرائیل رقم بزند.

کرانه باختری در فلسطین اشغالی، هم اینک آماده انفجار است. ویژگی دوره اخیر بیداری اسلامی در منطقه بر خلاف ده سال قبل، تعمیق و ترکیب شدگی آن با منطق مقاومت اسلامی (مسئله اول انگاری اسرائیل) است. خبط ها و اشتباهاتی که نتانیاهو مرتکب شده، کاتالیزوری (کُنش‌یار/ شتاب‌دهنده) برای تسریع در تحولات مهم به نفع امت اسلامی است، ان شاء الله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ (+ جدول)
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • با ۵ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • چند باور رایج و غلط درباره ویتامین‌ها