Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:معاون سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: همکاری ایران و فرانسه و روسیه برای دریافت تصاویر هوایی و ماهواره‌ای شکل گرفته است اطلاعات را آنالیز می‌کنیم هنوز نمی‌توان از تصاویر مشخص کرد که قطعاتی از هواپیما در محل هست یا خیر.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، مرتضی دهقان معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: عکس‌های هوایی و پهبادها نیاز به وضوح بیشتر دارد تمام تلاش این است دوستان تصاویر را آنالیز کنند تا اگر می‌تواند قطعه‌ای از هواپیما باشد آن را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بحث امداد و نجات بین‌المللی است از برخی کشورها خواستیم امکاناتی را که داشتند در اختیار ما بگذارند. تصاویر ماهواره‌ای را هم گرفتیم. ماهواره‌ها باید مختص این کار باشند تصاویری داریم که تیم‌های تخصصی روی آن کار می‌کنند تا الان نتایج خاصی از این تصاویر استخراج نشده چون وضوح خوبی نداشته است.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: در همین رابطه همکاری ایران و فرانسه و روسیه شکل گرفته است اطلاعات را آنالیز می‌کنیم هنوز نمی‌توان از تصاویر مشخص کرد که قطعاتی از هواپیما در محل هست یا خیر.
دهقان درباره حواشی مربوط به عمل نکردن ای ال تی و اینکه آیا شرکت مربوطه گزارشی دریافت کرده است یا خیر، گفت: سیگنال را ماهواره دریافت می‌کند و مرکز کنترل کشور سیگنال‌هایی که منتشر می‌شود را از طریق ماهواره مربوطه دریافت می‌کند. تا امروز در این رابطه سیگنالی از این هواپیما دریافت نشده که دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد.
 وی گفت: با مطالعاتی که انجام شده در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد سوانح ای ال تی‌ها عمل کرده گاهی نحوه سانحه و شدت آن و محل حادثه در این رابطه موثر است. با استخراج اطلاعات جعبه سیاه می‌توان به این سوالات جواب داد. هواپیمای مربوطه گواهی سلامت و ای ال تی داشته اما سوال است چرا سیگنال دریافت نشده که ما هم دنبال پاسخ به این سوال هستیم.
معاون سازمان هواپیمایی کشوری برچسب ها: تصاویر ماهواره‌ای ، ایران ، فرانسه ، روسیه

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات بلاصاحب به ریاست معاون امور عمرانی فرماندار در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حاجیلاری با اشاره به اهمیت موضوع و ضرورت کنترل جمعیت حیوانات گفت: باید تعامل و همکاری بین ادارات عضو کارگروه و سازمان های مردم نهاد فعال در این حوزه بیشتر از همیشه باشد.

وی در ادامه به کمبود دارو اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل این حوزه کمبود داروی بیهوشی کتامین می باشد.

معاون عمرانی گفت: باید شبکه دامپزشکی شهرستان مساعدت و همکاری لازم رو در این خصوص انجام دهد.

و در  پایان این جلسه تصمیماتی در خصوص کنترول جمعیت حیوانات بلاصاحب در سال جاری اتخاذ شد.

 

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده
  • تکمیل ‌‌هوشمندسازی پلاک‌های پستی تا پایان سال ۱۴۰۴
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر