Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی و کاربردی بهمن ماه ۹۶، از روز چهارشنبه ۲ اسفند ۹۶ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و در روز چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ پایان می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمام داوطلبان متقاضی ثبت نام باید دارای شرایط و ضوابط به شرح مندرج در اطلاعیه ای که از بعد از ظهر امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۹۶ برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد، باشند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهی نامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان و براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می گیرد.

توکلی تصریح کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد لذا داوطلبان لازم است با استفاده از کارت عضویت شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزارتومان) به عنوان وجه ثبت نام، نسبت به دریافت کارت اعتباری با شماره سریال ۱۲ رقمی اقدام کنند.

او خاطر نشان کرد: هر داوطلب باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای پذیرش این دوره و آشنایی با تمام شرایط و ضوابط پذیرش با مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۹۶ و همچنین نحوه ورود به سایت ثبت نام و اقدامات دیگر برای ثبت نام اینترنتی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور در زمان ثبت نام قابل دسترسی است.

حسین توکلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهندسی فناوری آموزش مهارتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور: داوطلبان رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از امروز تا یکشنبه ۱۲ فروردین۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیsanjesh.org  ثبت نام کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نیز در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • بهنگام سازی متناسب با پیشرفت‌های جهانی حلقه مفقوده کاربردی سازی علوم مهندسی
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • کمک هزینه ۱۰۰میلیون یورویی به دانشگاه‌ها تعلق گرفت
  • آغاز نام‌نویسی برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت