Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@06:11:50 GMT

مناظره ای که باعث شد اسناد بسیاری رو شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۲۹۹۴۳۱

مناظره ای که باعث شد اسناد بسیاری رو شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛  روز جمعه مناظره ای بین علی علیزاده، فعال سیاسی مقیم خارج از کشور و کارشناس پیشین شبکه بی بی سی و صادق زیباکلام، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح طلب به صورت زنده در اینستاگرام برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

مناظره جنجالی زیبا کلام و علی علیزاده + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مناظره جنجالی در دانشگاه تهران/ مقیمی: شما به‌دلیل ضعف علمی اخراج شدید/ بای سلامی: اخراج آذین موحد، برهانی و رضا امیدی هم بخاطر ضعف علمی بود؟

به گزارش خبرآنلاین: مناظره میان رئیس دانشگاه تهران و یکی از استادان اخراج شده این دانشگاه برگزار شد. ماجرا از این قرار بود که مدتی قبل سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگویی بیان کرد: «هیچ استاد اخراجی در دانشگاه تهران نداریم، اگر یک مورد اخراجی اساتید پیدا کردید، به من معرفی کنید. آمادگی کامل دارم که یک جلسه با حضور رسانه‌ها برگزار کنم و با این استاد مدعی اخراج مناظره کنم.»

بعد از انتشار سخنان رئیس دانشگاه تهران دو تن از اساتید اخراج شده این دانشگاه در گفت‌وگو با خبرآنلاین اعلام کردند که آماده مناظره با رئیس دانشگاه تهران هستند، آذین موحد، استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران با بیان این‌که «حکم انفصال از خدمت» گرفته است ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با رئیس دانشگاه تهران به خبرآنلاین گفت: «آقای مقیمی با لغت‌ها بازی می‌کند، ایشان از لغت اخراج استفاده می‌کند درحالی‌که خودشان توضیح می‌دهند که اخراج معنی خاص خود را دارد. پس باید از ایشان بخواهیم نه درمورد اخراج بلکه درباره ممنوعیت از کار اساتید از طریق تعلیق و انفصال و قطع همکاری صحبت کنند.»

همچنین، ابراهیم بای سلامی، استاد جامعه‌شناس دانشگاه تهران ضمن اعلام آمادگی برای مناظره با رئیس دانشگاه تهران به خبرآنلاین گفت: «من در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ بعد از ۱۴ سال عضویت در هیات علمی با ابلاغ نامه قطع ارتباط استخدامی از دانشگاه تهران اخراج شدم. من و همفکرانم آماده هستیم با رئیس دانشگاه تهران مناظره کنیم.»

با اعلام آمادگی این دو استاد زمینه لازم برای مناظره فراهم شد، اما برخلاف گفته‌های مقیمی که اعلام کرده بود: «با حضور هر رسانه‌ای که استاد مدعی مشخص می‌کند.» شبکه تلویزیونی دانشگاه تهران میزبان این نشست شد و امروز صبح این مناظره میان مقیمی و ابراهیم بای سلامی در این تلویزیون اینترنتی برگزار شد.

قطع ارتباط استخدامی به‌خاطر ضعف علمی

مقیمی در این مناظره دلیلی اصلی قطع ارتباط استخدامی با ابراهیم بای سلامی را ضعف پرونده علمی این استاد دانشگاه اعلام کرد، او در بخشی از مناظره که ویدیوی آن در زیر امده است یادآور شد در بازگشت مجدد بای سلامی به دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۶ حتی گروه جامعه‌شناسی این دانشگاه او را نپذیرفت بر ضعف علمی وی تاکید کرد. (فیلم اول)

گردشگری و جامعه‌شناسی را در حد عالی مطالعه کردم

بعد از اظهارات رئیس دانشگاه تهران درباره ضعف علمی ابراهیم بای سلامی به‌عنوان مهمترین دلیل قطع ارتباط استخدامی با این استاد دانشگاه، بای سلامی اظهارات مقیمی را نپذیرفت و تاکید کرد اخراج او از دانشگاه تهران به دلایل غیر علمی صورت گرفته است. (فیلم دوم)

اخراج اساتید سیاسی است نه علمی

ابراهیم بای سلامی در ادامه ضمن برشمردن اسامی استادان اخراج شده در همه ادوار دانشگاه تهران تاکید کرد که مسئله اخراج اساتید از دانشگاه‌ها جنبه علمی ندارد و سمت‌وسوی سیاسی آن بیشتر است. (فیلم سوم)

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885283

دیگر خبرها

  • در جلسه مناظره بین رییس دانشگاه تهران با یک هیات علمی مدعی اخراج چه گذشت؟
  • یک فوتی و سه مصدوم در سانحه رانندگی در آزاد راه های استان قزوین
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • ببینید | مناظره جنجالی در دانشگاه تهران/ مقیمی: شما به‌دلیل ضعف علمی اخراج شدید/ بای سلامی: اخراج آذین موحد، برهانی و رضا امیدی هم بخاطر ضعف علمی بود؟
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با یک استاد مدعی اخراج
  • ستاره‌های مورد علاقه قلعه‌نویی در نبرد تن به تن!
  • وکیل: صدیقه وسمقی بازداشت شد
  • برگزاری مناظره میان رئیس دانشگاه تهران و اساتید اخراجی قطعی شد
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود
  • احمد مازنی فعال سیاسی اصلاح‌طلب: جامعه ایران روی بشکه باروت قرار گرفته است