Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت  این تیم برای دیدار با الهلال عربستان به خبرنگار برنا گفت: ابتدا سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج را به تمام مردم ایران تسلیت می‌گویم و امیدوارم این اتفاقات دیگر تکرار نشود، متاسفانه استقلال در این دیدار یکی-دو بازیکن مصدوم دارد که پژمان مهمتر از بقیه است اما این مسائل در فوتبال وجود دارد، البته من شنیده ام الهلال هم چند بازیکن مصدوم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تجربه نشان داده به اطلاعاتی که رسانه های عربی درباره مصدومیت بازیکنان ارائه می دهند نمی توان زیاد اطمینان کرد، چرا که پیش از این اتفاق افتاده که رسانه ها اعلام کردند فلان بازیکن مصدوم است ولی زمان بازی بدون مشکل آمده و بازی کرده، در هر صورت بازی سختی داریم چرا که مثل همیشه هواداران مان را در اختیار نداریم، البته استقلال سال گذشته هم در همین شرایط التعاون را در عمان شکست داد و این کار بازهم شدنی است.

وی در ادامه اظهار داشت: فیلم تمرینات بچه ها را دیدم، خوشبختانه تیم به لحاظ روحی-روانی در شرایط خوبی قرار دارد و بحث روحی-روانی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار اهمیت دارد و فکر می کنم اگر بچه ها بتوانند تمرکز خود را در این دیدار به خوبی حفظ کنند، استقلال می تواند در این دیدار به هر سه امتیاز بازی دست پیدا کند و الهلال را شکست دهد.

فریبا در پایان و درباره شانس استقلال برای صعود از گروه گفت: این گروه به گروه مرگ معروف شده اما این گروه یک حسن هم دارد و آن هم این است که دو تیم دیگر از هم امتیاز می گیرند درست مثل هفته اول که العین و الهلال مانند استقلال و الریان به تساوی دست یافتند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی

شاگردان مورایس با پیروزی مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی فوتبال صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاهان از ساعت 19:30 در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای فولاد میهمان استقلال ملاثانی بود که در پایان وقت‌های عادی دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در وقت‌های اضافی شاگردان مورایس با نتیجه 2 بر یک پیروز شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

کاوه رضایی (40) و رامین رضاییان(118- از روی نقطه پنالتی) برای سپاهان گلزنی کردند. تک گل استقلال ملاثانی را میلاد پاک‌پرور با شوتی مهارنشدنی در دقیقه 2+90 به ثمر رساند.

قضاوت این مسابقه بر عهده هادی علی نیافر بود که به فرشاد احمدزاده، پیام نیازمند و هادی محمدی از سپاهان و علی فاتح بازیکن استقلال ملاثانی کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال