Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پايگاه اينترنتي تايمز اسرائيل، آنتونيو گوترش دبير کل سازمان ملل گفت:جنگ بين اسرائيل و حزب الله بدترين کابوس خواهد بود.
گوترش در پرتغال گفت: تقابل مستقيم اسرائيل و حزب الله بدترين کابوس خواهد بود. ميزان خرابي ها در لبنان بسيار زيادخواهد بود و نگراني هاي زيادي درباره اين موضوع وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در حالي که نشانه ها حاکي از اين است که دو طرف به دنبال درگيري نيستند اما گاهي اوقات يک جرقه براي آغاز اين درگيري کافي است. من از افزايش تنش ها در سراسر منطقه نگرانم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد

 الهلال چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین قرار گرفت با نتیجه ۲-۴ شکست خورد.

این باخت که به رکورد ۳۴ پیروزی متوالی الهلال پایان داد، چهارمین شکستی است که الهلال در دو دوره سرمربیگری ژرژ ژسوس و طی ۷۰ بازی تجربه کرده است.

الهلال در هفته سیزدهم فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ لیگ عربستان و در اولین دوره حضور ژسوس، برای اولین بار با این سرمربی پرتغالی شکست خورد. این شکست با نتیجه ۲-۱ و مقابل الحزم اتفاق افتاد.

آبی‌پوشان سپس در دومین دوره سرمربیگری ژسوس، در مرحله گروهی جام ملک سلمان با نتیجه ۲ بر ۳ مغلوب السد قطر شدند و در ادامه در فینال همان تورنمنت با نتیجه ۱ بر ۲ برابر النصر شکست خورد.

الهلال شب گذشته برای اولین بار در مجموع دو دوره مربیگری ژسوس، با اختلاف دو گل شکست خورد و همچنین برای اولین بار در یک بازی ۴ گل دریافت کرد.

لازم به ذکر است که اولین دوره حضور ژسوس در الهلال از جولای ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹ بود و او در مجموع در ۲۱ مسابقه هدایت این تیم عربستانی را بر عهده داشت.

ماموریت فعلی ژسوس نیز از ژوئیه ۲۰۲۳ آغاز شده و تا کنون ادامه دارد. این سرمربی پرتغالی در این مدت در ۴۹ روی نیمکت الهلال حضور داشته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • نشست شورای امنیت با موضوع عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل/
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم