Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از استقرار یک مرکز مدیریت بحران با حضور نیروهای امدادی، انتظامی و اورژانس در شهر سی سخت خبر داد.

امان الله جهانبین در گفتگوی اختصاصی  با خبرنگار مهر، افزود: ۱۱ تیم امدادی هلال احمر استان، اورژانس استان، راهداری و سایر نیروهای امدادی استان با همکاری استان لرستان در شهر سی سخت مستقر شده و عملیات جستجو امروز از طرف سی سخت به سمت قله بیژن نیز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبین اظهار داشت: با ایجاد این مرکز و با بازگشایی گردنه بیژن عملیات جستجو از سمت سی سخت به پادنا نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه دسترسی به محل مورد نظر از طریق این جاده سرعت بیشتری دارد، گفت: همچنین جستجو در مسیرهای قبلی نیز ادامه می یابد.

جهانبین تصریح کرد: همچنین امروز بالگردها مسیر سی سخت به قله بیژن را جستجو می کنند.

وی با بیان اینکه همزمان با امداد رسانی هوایی امداد رسانی زمینی نیز انجام می شود، گفت: بالگردهای هلال احمر در روز گذشته نیز چندین بار بر فراز منطقه پرواز کرده و عملیات جستجو با بالگرد تا زمان تاریک شدن هوا ادامه داشت.

وی افزود: به علت وجود مه و وزش باد شدید در ارتفاعات سرعت جستجو با بالگردها به کندی انجام می شد با این حال بالگردها چندین بار بر فراز ارتفاعات پرواز کرده و محلهای مورد نظر را بررسی و جستجو کردند.

جهانبین اظهار داشت: تاکنون نشانه ای از هواپیما در این پروازها پیدا نشده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۲۹۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود