Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش کاراته کشورمان معتقد است در زمان خوبی دچار آسیب دیدگی شد و می‌تواند مدتی را به استراحت بپردازد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیر مهدی زاده قهرمان کاراته جهان که خود را برای حضور در مسابقات کاراته وان دبی آماده می‌کرد در تمرینات آماده سازی پیش از این رقابت‌ها مصدوم شد و نتوانست در رقابت‌های امارات روی تاتامی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص این آسیب دیدگی اظهار داشت: پیش از رقابت‌های کاراته وان پاریس آسیب دیدگی داشتم، اما این موضوع را به کسی اطلاع ندادم و با همان مصدومیت در مسابقات حاضر شدم. چند روز قبل که در حال آماده سازی برای حضور در کاراته وان دبی بودم در حین تمرین دچار مصدومیت شدم و متاسفانه حضور در این رقابت‌ها را از دست دادم.

وی افزود: از این مصدومیت خیلی ناراحت شدم، چون تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم و آماده حضور پرقدرت در تاتامی دبی بودم، اما به هر حال قسمت نبود در این کاراته وان شرکت کنم.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری که این آسیب دیدگی در زمان خوبی اتفاق افتاد، گفت: قبول دارم این مصدومیت نکات مثبتی هم داشت. سال گذشته در رقابت‌های زیادی شرکت کردم و پس از حضور در هفت تورنمنت، در حال آماده سازی برای کاراته وان دبی بودم و شاید حکمتی در کار بود که الان مصدوم شوم، زیرا نیاز شدیدی به استراحت داشتم.

قهرمان کاراته جهان در خصوص مدت زمان دوری خود از مسابقات تصریح کرد: به گفته پزشک اگر ۴ تا ۶ هفته استراحت کنم، مصدومیت من به طور کامل برطرف می‌شود و می‌توانم مجددا تمریناتم را از سر بگیرم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی