Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@09:25:39 GMT

اختلال تلفني 2 مرکز مخابراتي تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۰۶۶۹

اختلال تلفني 2 مرکز مخابراتي تهران از فردا

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: ارتباط تلفني مراکز مخابراتي بعثت و قلعه مير براي انجام عمليات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلي از فردا چهارشنبه مختل مي شود.

به گزارش سه شنبه ايرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفني مشترکان در مرکز مخابرات بعثت با پيش شماره هاي 5504 تا 5508، 5518 و 5532 تا 5535 در محدوده خيابانهاي کاظم مهياري، ابراهيمي، شهرزاد و شوش مختل مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرکز مخابرات قلعه مير با پيش شماره هاي 5657 و 5658 در محدوده اورين و آدران به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
آخرين گزارش وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات حاکي است، ضريب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زماني ابتداي سال 1386 تا انتهاي شهريور ماه امسال در حالي به رقم 38.69 درصد رسيد که در سال 1386 اين ضريب 33.43درصد و در پايان خرداد ماه امسال 38.61 درصد بود.
تعداد تلفن هاي ثابت دايري کشور تا پايان پارسال 30 ميليون و 506 هزار و 633 شماره بود و خرداد ماه امسال به 30 ميليون و 590 هزار و 323 شماره رسيده است.
افزايش ضريب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزيع بيش از 165 ميليون سيم کارت، هنوز تلفن ثابت جايگاه خود را در بين مردم از دست نداده و همچنان يکي از اصلي ترين وسايل ارتباطي مردم با يکديگر است.
تعداد مشترک پهن باند ثابت کشور تا پايان اسفند ماه پارسال 9 ميليون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پايان شهريور ماه امسال به 10 ميليون و 490 هزار و 118مشترک رسيد.
آمار تلفن هاي همگاني کشور نيز تا پايان سال 1395 حدود 115هزار و 764 دستگاه بود که تا پايان خرداد ماه امسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسيد و اين امر نشانگر کاهش تعداد دستگاه هاي تلفن همگاني در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهاي داراي تلفن خانگي بر پايه تازه ترين گزارش، دفتر بررسي هاي فني معاونت برنامه ريزي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسيد.
اخبار اقتصادي ايرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2078*1597
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

کد خبر 6093826 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز