Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مدیر تیم های ملی فدراسیون بسکتبال، گفت: تیم بسکتبال قزاقستان قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

مسعود قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران پیش از دیدار با تیم ملی قزاقستان در سری رقابت های انتخابی جام جهانی، گفت: تیم ملی روز سه شنبه راهی قزاقستان خواهد شد تا روز پنجشنبه دیدار خود مقابل قزاقستان را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خوشبختانه صمد نیک خواه بهرامی کاپیتان تیم ملی و حامد حدادی دو بازیکن لژیونر ما به ترکیب اضافه شدند و با تمام قدرت پا به این دیدار خواهیم گذاشت.
مدیر تیم های ملی بسکتبال ایران، گفت: قزاقستان اصلا حریف آسانی نیست و این تیم کاملا فیزیکی با استفاده از قدرت بدنی بالای خود شرایط سختی را برای ما رقم خواهد زد.
وی در خصوص بازگشت صمد نیک خواه بهرامی به تیم ملی بسکتبال، اظهار کرد: انصافا هر زمان که صمد را در تمرینات می بینم از آمادگی بالای او لذت می برم و باید از او به خاطر همکاری خوبش با تیم ملی تشکر کنم.
قاسمی در رابطه با احتمال بازگشت مهدی کامرانی به تیم ملی، تصریح کرد: مهدی کامرانی بازیکن محبوب ما است و امیدواریم که کم کم با نظر کادرفنی مهدی نیز به تیم ملی بازگردد.
وی تصریح کرد: تصمیم داریم به زودی تیم ملی ب یا همان امید را ایجاد کنیم تا بازیکنان جوان ما در این تیم به شرایط ایده آل برسند.
قاسمی در خصوص حضور عراق حریف دیگر ایران در انتخابی جام جهانی در ایران، گفت: بازی عراق و قطر باید خارج از کشور خودش باشد و آنها به همین دلیل زودتر به ایران آمدند که هم تمرین کنند و هم بازی خود را برگزار کنند.
وی افزود: قطعا سالن آزادی را به صورت اختصاصی در اختیار آنها قرار نخواهیم داد و ما طبق قوانین فدراسیون جهانی دو ساعت این سالن را در اختیار عراق قرار می دهیم.
قاسمی در خصوص نقد های فراوان به خاطر انتخاب اعضای جدید کمیته فنی، گفت: برخی مشکلات باعث شد تا ما سریعا این کمیته را انتخاب کنیم اما مطمئن باشید تعداد نفرات آن تا 9 نفر قابل افزایش خواهد بود.
وی افزود: فدراسیون رامین طباطبایی به دنبال حذف یک نفر هم نیست و ما با هیچکس مشکلی نداریم و از همه در بدنه فدراسوین استفاده خواهیم کرد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی** 9118**1545

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین مرتبه، قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

 

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند