Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،  فیلم «پادماواتی» داستان زندگی یک ملکه هندی به همین نام در قرن چهاردهم میلادی را روایت می‌کند. سایر شخصیت‌های اصلی فیلم عبارتند از راتان سینگ، پادشاه هند و علاءالدین خلجی سلطان مسلمان.
 
پیش از این گروه‌های هندو با برگزاری تظاهرات در نقاط مختلف خواستار ممنوعیت این فیلم در هند شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته آن‌ها، فیلم مزبور به دلیل ارائه تصویری نادرست از ملکه هندو تاریخ را تحریف می‌کند.
 
پس از جنجال های متعدد، دیوان عالی هند ممنوعیت اکران پادماواتی را رد کرد اما اکنون اکران آن در مالزی، کشوری که فیلم‌های بالیوودی در آن طرفداران زیادی دارند، ممنوع شده است.
 
در بیانیه‌ای که وزارت کشور مالزی منتشر کرد، آمده است: تصویری که این فیلم از سلطان مسلمان ارائه می‌دهد فردی متکبر، ستمگر، منحرف، وغیرقابل اعتماد است که احکام اسلام را رعایت نمی‌کند.
 
 بر همین اساس، شورای ممیزی فیلم مالزی مجوز اکران این فیلم را صادر نکرد. در تیزری که برای تبلیغ این فیلم منتشر شده، سلطان مسلمان چهره‌ای تهاجمی دارد و صورتش خون‌آلود و گل‌آلود است.
 
شورای ممیزی فیلم مالزی پیش از این در سال ۲۰۱۴ اکران فیلم هالیوودی نوح (ع) را به دلیل توهین به مقدسات ادیان ممنوع کرده بود.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«باغ فدک» قطب گردشگری شمال اصفهان می‌شود

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: قرار است با برنامه ریزی که انجام می شود، باغ فدک به قطب گردشگری شمال اصفهان تبدیل شود و این مجموعه، محلی برای تفریح و رفاه مردم در طول سال باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی سلطان‌آقایی در برنامه تلویزیونی «بهار بهار» اظهار کرد: کمپ گردشگری فدک به‌عنوان محلی برای میزبانی از مهمانان نوروزی، در منطقه ۷ واقع شده است.

وی با بیان اینکه باغ فدک در ایام نوروز و در طول سال به عنوان کمپ دائمی، پذیرش مسافر دارد، افزود: مهمانانی که به اصفهان سفر می‌کنند و تمایل برای استفاده از مکان روباز در قالب چادر خواب دارند، می‌توانند از این مجموعه بهره‌مند شوند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه باغ فدک تنها کمپ شهر اصفهان است و در این راستا اجازه چادر زدن به مسافران در سطح شهر به دلیل حفظ نظم شهر داده نمی‌شود، گفت: باغ فدک دارای فضای زیبا و دلنشین است.

سلطان‌آقایی با تاکید بر اینکه مسافران با نصب اپلیکیشن «اصفهان من» می‌توانند اطلاعات پیرامون ظرفیت‌های اقامتی در اصفهان را مشاهده کنند، یادآور شد: اولویت برای اسکان مسافران، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، منازل استیجاری و مدارس است.

وی ادامه داد: در موضوع چادر خواب مباحث ایمنی بسیار مهم است که در باغ فدک تمام این موارد لحاظ و با فعالیت نیروهای آتش نشان در باغ فدک ایمنی مسافران تأمین می‌شود.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: برای امور رفاهی در باغ فدک برنامه‌ریزی شده است، از این نظر این اقامتگاه در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان از دیرباز پیرامون مدیریت چادر خواب پیشتاز بوده است، گفت: نخست و در گذشته در باغ غدیر و سپس باغ فدک پیش‌بینی‌ها لحاظ شده است و مسافران در یک مکان ساماندهی می‌شوند.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه نخستین شاخصی که برای مسافران در زمان ورود به هر فضایی مهم است، مهیا بودن شرایط اولیه است، گفت: سرویس بهداشتی و حمام، آب گرم، بازارچه، شهربازی ویژه کودکان از نیازهایی است که در باغ فدک مهیا شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بازارچه باغ فدک ساخته شد، اما سال جاری بهینه‌سازی و تکمیل آن انجام شد.

با اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک، پارک چیتگر کوچکی به مانند آنچه در تهران است، در اصفهان خواهیم داشت

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: خدمات بهداشتی و درمانی را در باغ فدک مهیا کردیم، در این راستا همه آنچه که مسافران در گام اول به آن نیاز دارند، به‌عنوان خدمات رفاهی در باغ فدک مهیا شده است.

وی با بیان اینکه شهر اصفهان زیبا است، زمانی که مسافر به باغ فدک وارد می‌شود، این زیبایی باید خود را نشان دهد، تصریح کرد: سال جاری اقدامات زیباسازی همچون نصب المان‌های نوری در بلوار فرزانگان، نصب سازه نوری در ورودی باغ فدک، کاشت گل، افزایش نور محوطه باغ فدک، ایجاد تونل نوری به سمت دریاچه انجام شده است.

سلطان‌آقایی با اشاره به اینکه در اذهان این موضوع شکل گرفته که اقامتگاه فدک صرفاً برای مسافران است، گفت: قرار است با برنامه‌ریزی که انجام می‌شود، باغ فدک به قطب گردشگری شمال اصفهان تبدیل شود تا این مجموعه محلی برای تفریح و رفاه مردم در طول سال باشد.

وی یادآور شد: فاز دوم دریاچه باغ فدک سال گذشته احداث و در سال جاری تکمیل شد، فاز سوم این دریاچه نیز پروژه بزرگی است که در صورت انجام آن، پارک چیتگر کوچکی به مانند آنچه در تهران است، در اصفهان خواهیم داشت.

سلطان آقایی ادامه داد: با اماکن تفریحی، رفاهی که در حاشیه دریاچه ایجاد می‌شود، این مجموعه می‌تواند گام مثبتی برای تأمین رفاه و تفریح مردم اصفهان باشد.

کد خبر 737467

دیگر خبرها

  • «باغ فدک» قطب گردشگری شمال اصفهان می‌شود
  • نقش محوری خانواده و آموزش در شخصیت‌سازی مسلمانان
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • حمله به زندانیان مسلمان در انگلیس با اسپری فلفل
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاریس
  • برگزاری کنفرانس ضد اسلام‌هراسی در پاری
  • تکریم ایام روزه‌داری در کشور‌های مختلف دنیا چگونه است؟
  • رمضان، به وسعت جهان
  • آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی/ داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • افتتاحیه‌ ۹۰۰ میلیون تومانی چهار فیلم جدید