Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:31:21 GMT

دستگیری 300 نفر از دراویش گنابادی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۳۰۰۸۲۶

سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد: بیش از ۳۰۰ نفر که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی به چشم میخورد، دستگیر شدند. ناطقان: سردار منتظرالمهدی در این باره گفت: عوامل خرافه پرست و فریب خورده دراویش گنابادی و مخلان نظم و امنیت شب گذشته در ادامه تجمعات اخیر خودشان در خیابان پاسداران در تهران، در عمل مذبوحانه و خباثت آمیز ، با استفاده از یک دستگاه اتوبوس ،سه تن از دلاور مردان سبز پوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان بخشی امنیت و در تعاقب مطالبات مردمی ،در منطقه حاضر شدند ، به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین افزود: همچنین در ادامه ناآرامی‌ها دو نفر از عزیزان بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد به شهادات رسید.
منتظرالمهدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد، در عین حال از پایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴ بامداد و  پاکسازی محل و خیابانهای اطراف و پایان این آشوب درساعت ۴/۳۰ بامداد خبر داد.
به گفته وی، بیش از ۳۰۰ نفر که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی به چشم میخورد، دستگیر شدند.
سخنگوی پلیس بااشاره به مجروح شدن حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه گفت: در حوادث شب گشته تعدادی از آشوب گران نیز مجروح شدند.
وی در پایان اظهار کرد: متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

  
منبع: ایسنا برچسب ها: دراویش گنابادی ، آشوبگران فرقه گنابادی ، پاسداران

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صمت با بیان اینکه در تامین کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، گفت: متاسفانه با دو بهانه تامین مالی و نیاز فوری، به سمت خارجی‌ها می‌روند.

دریافت 5 MB

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز