Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کانال تلگرامی اعلام کرد: در طی ناآرامی های شب گذشته خیابان پاسداران و تجمع گروهی از فرقه دراویش گنابادی، 2 نفر از عزیزان بسیجی به دست فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند.

براساس این خبر، یک نفر از این شهدا توسط خودروی سمند زیرگرفته شده و نفر دیگر با ضربات سلاح سرد به شهات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شامگاه دوشنبه همچنین سه نفر از اعضای نیروی انتظامی از سوی فریب خوردگان توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به شهادت رسیدند.

همچنین بیش از ۳۰۰ نفر که در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس و سمند) و نیز ضاربان و عناصر اصلی به چشم می خورد بازداشت و عده ای نیز زخمی و ۳۰ نفر از مامورین حاضر در صحنه نیز مجروح شدند.

به گفته منتظرالمهدی، پایان ضرب الاجل پلیس به اخلالگران در ساعت ۴ بامداد به پایان رسید و عملیات پاکسازی محل و خیابان های اطراف و پایان این آشوب در ساعت ۴ و 30 بامداد به سرانجام رسید.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب به منظور جمع کردن این افراد از پشت بام منازل مردم و خیابان ها تا پاسی از شب گذشته جواب نداده است.

همچنین اخلالگران شب گذشته اقدام به تخریب خودروها و شیشه منازل مردم کردند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حادثه حریق انبار گوگرد در ساعت ۱:۰۸ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه از طریق مرکز فرماندهی اعلام شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: حدود ۴۰ آتش نشان ایستگاه‌های ۴۱،۴۲،۵۲،۶، ۴۹،۱۸، ۹ و ۳۸ همراه با ۱۲ خودروی اطفا حریق و توربوفن بلافاصله در محل حادثه واقع جاده میامی حاضر شدند.

وی گفت: طی اعلام افسر نگهبان حاضر در محل، سوله حاوی گوگرد به متراژ حدوداً ۵۰۰ متر مسقف طعمه حریق شده بود که با تلاش همکاران از سرایت به سوله‌های اصلی جلوگیری به عمل آمد.

باخدا از اطفای حریق و پایان عملیات آتش نشانان در ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد خبر داد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد گفت: علت دقیق این حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6086040

دیگر خبرها

  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس