Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما ، چهار نظامي افغان براثر حمله شب گذشته عناصر طالبان در استان فراه کشته شدند.
مقامات محلي استان فراه امروز اعلام کردند : عناصر طالبان به يک پاسگاه نيروهاي امنيتي افغان در شمال شهر « فراه » مرکز اين استان حمله کردند و با نيروهاي امنيتي درگير شدند.
در اين درگيري چهار سرباز افغان کشته شدند و عناصر طالبان نيز سه نيروي امنيتي را با خود بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر ديگر اينکه وزارت دفاع افغانستان گزارشهايي مبني بر محاصره چهل نفر ازکماندوهاي ارتش در شهرستان « پشتونکوت » ازتوابع استان فارياب درشمال اين کشور را رد کرد.
پيش از اين برخي مقامات محلي استان فارياب گفته بودند عناصر طالبان چهل سرباز کماندو ارتش را در منطقه « سرحوض » ازتوابع شهرستان پشتونکوت استان فارياب محاصره کرده اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۳۰۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان

رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که از ۳ تا ۱۳ اپریل دست‌کم هشت هزار و ۵۸۱ پناه‌جوی افغانستانی از این کشور اخراج شده‌اند.

سما تی‌وی گزارش داده است که سه هزار و ۱۲۷ مرد، یک هزار و ۹۷۲ زن و سه هزار و ۴۸۲ کودک شامل پناه‌جویان تازه اخراج‌شده افغانستان از پاکستان هستند.

براساس این گزارش، پناه‌جویان اخراج‌شده شامل ۳۱۰ خانواده بودند که با استفاده از ۲۸۷ وسیله نقلیه به افغانستان بازگردانده شده‌اند.

بربنیاد اطلاعات این رسانه، از آغاز روند اخراج اجباری پناه‌جویان افغان از پاکستان تا کنون، ۵۳۵ هزار و ۹۴۰ پناه‌جو از این کشور اخراج شده‌اند.

به‌رغم خواست‌های مکرر نهادهای بین‌المللی مبنی بر توقف روند اخراج اجباری پناه‌جویان از پاکستان، اما مقام‌ها در اسلام‌آباد گفته‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که پیشتر روزنامه بریتانیایی گاردین گزارش داده بود که قرار است دولت پاکستان مرحله دوم اخراج پناه‌جویان افغانستان از این کشور را امروز (دوشنبه، ۲۷) حمل) آغاز کند.

بربنیاد پیش‌بینی‌ها، در این مرحله دست‌کم ۴۰۰ هزار پناه‌جوی افغان از پاکستان اخراج خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توسعه اردوگاه پناهجویان اخراجی از پاکستان در گذرگاه «تورخم»
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • کابل: افغان‌های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهم بگیرند
  • گذرگاه تورخم مسدود شد
  • آغاز مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغان از پاکستان
  • اخراج بیش از ۸ هزار پناهجوی افغانستانی از پاکستان
  • سیل در افغانستان / ۳۳ کشته و ۲۷ مجروح
  • سیل های اخیر در افغانستان دست کم ۳۳ کشته بر جای گذاشته است
  • حمایت طالبان از حمله ایران به اسرائیل
  • امنیت روز عید به خوبی تامین شد